*از آمار جهانی کروناویروس در worldometers مطلع شوید*      

* شما می‌توانید سوژه‌های خبری، گزارشات محلی، مقالات و دلنوشته‌های خود را از طریق فرم «تماس با ما» یا آیدی mrh1320@ با ما در میان بگذارید... طرح سوژه از شما، پیگیری از تیتر1 *

      
کد خبر: ۳۰۱۴۵
تعداد نظرات: ۱۷۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
اختصاصی تیتریک/

فریاد جنایتکار متجاوز کرجی در لحظات اعدام + تصاویر و فیلم

جنایتکار متجاوز در لحظات آخر زندگی ، با فریاد خداوند را صدا میزد و متوسل میشد ، گویا بی توجهی خود را به قسم دادنهای های ائمه اطهار (ع) زن بی پناه ، در هنگام آزار و اذیت وحشیانه خود را به یاد می آورد.
انتشار یافته: ۱۷۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
64
436
به درک عظما نایل شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
اونایی که منفی دادن مثل اینکه خودشون ناموس ندارن بابا زن باردارطرف رو روز روشن دزدیدن بردن و...
شیرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
manzoret be darake ozamast ya be darke ozama?!!!
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
37
295
خداکنه همه این اشرار از روی زمین برداشته شوند و از شما متشکریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
از مردم فهیم کرج بیشتر از اینها انتظارداشتیم
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
54
198
نیروی انتظامی و غیور مردان جامعه اسلامی متشکرم خدا پشت و پناهتون
زهرا سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
36
180
خداکنه همه این اشرار از روی زمین برداشته شوند و از شما متشکریم
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
37
177
قوه قضاییه ونیروی انتظامی عزیز متشکریم
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۷
36
218
یکبار اعدام برای این حیوانات کم است
پاسخ ها
Fardin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
واقـــعاً کمه ، واقعاً
علیرضا
|
Australia
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
31
165
ممنون از اینکه اعدام شدن البته اعدام کمشونه باید بیشتر از اعدام سرشون می یومد
شهر وند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۱
23
113
دست حق به همراهتون شما باید حافظ جان ومال وناموس مردمی که چشم امید به شما دارند باشید
ufn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
21
93
دستتان درد نکنه خدا انشاا. خیرتان دهد
همه مادربدو تولد انسان های معصومی بده ایم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۵
18
71
انشاءالله خداهممون روهدایت کنه
گناهان این دونفر روببخشه وصبروبرکتی هم به مظلومان این حادثه بده
taghi
|
United States of America
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
17
75
خداییش اکر هر دزدیرم ذستاشو ببرن مملکت اباد میشه
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
خدا رو شکر که اگه بعضی جاها قانون اجرا نمیشه، در این مواقع هیچ قصوری صورت نمیگیره و سریعا اجرا میشه
tara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۷
5
84
به امید روزی که همه انسانها در کنار هم با ارامش زندگی کنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۹
18
105
اولا خيلي خوشحالم كه اين حروم زاده ها به سزاي عملشون رسيدن...واقعا تيتر خوبي زده بوديد.. دختر طفل معصومي كه التماس ميكرد بي توجه از التماسش گذشتي و....
اما از مسئولين تقاضا دارم فكري به حال مسائل فرهنگي و به ويژه ازدواج جوانان بكنن و انقدر خودخواه نباشن اينها بايد كار كارشناسي روشنون انجام بشه و بعد اعدام بشن بايد مطالعات انجام شده روي اين افراد به شكل كتاب درسي براي اساتيد و دانشجويان مرتبط تدريس بشه و همچنين اويزه گوش مسئولين باشه ...هر اعدام يعني بي كفايتي ما در ترتبيت درست يك شهروند بايد به هوش باشيم. اين اقتدار نيروي انتظامي جاي ستايش داره ولي من ميخوام اون طرف قضيه هم ديده بشه. به اميد اينكه نه مجرمي داشته باشيم و نه اعدامي امين
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
90
84
از نظر من اعدام راه درستی نیست وگرنه هر روز جرایم مربوط به تجاوز بیشتر نمیشد.باید دلیل این کارشون رو به صورت مکتوب می آوردن.من فکر می کنم دلیل تجاوز و ازار و اذیتشون 1نبودن شرایط ازدواج برای جوانان و 2مشکلات اقتصادی و محدودیت هایی هست که اعمال میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۳
جوک نگو بابا...
unknown
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۴
شما که اسمتون هم اسلامیه دیگه چرا؟!!
اگه تجاوزگرا رو تا حالا اعدام نمی کردن که وضع چندین برابر الان می شد!!!
ناشناس
| Turkiye |
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
خواهر من! اگر خدای نکرده خودت جای اون زن بیچاره بودی باز هم این حرف رو میزدی، من هم شرایط ازدواج رو ندارم وضع مالی خوبی هم ندارم باید برم بلا سر زن مردم بیارم؟؟؟
abed
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
زهرا جان من دوس دارم دهنتو با چسب ببندم، دستتو از پشت با طناب ببندم، و درحالی که بشدت ترسیدی و صدای مممممممم ازت به گوش میرسه قلقلکت بدم ببینم دوس داری اعدامم کنن یا باز همینو میگی؟ ....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
اگه دلیلش نبودن شرایط ازدواج بود می رفتن با یکی دوست می شدن و خودشون رو ارضا می کردن ادم از مشکلات اقتصادی دزد میشه ولی تجاوز گر که نمیشه یه خورده عمیق فکر کنید
بهرام
| France |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
با شما کاملا موافقم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
سلام
این دوستمون زهرا خانم نظرش این هست که کار کارشناسی انجام بدن. دلیل و منشا انجام این کار رو بدونن. بالاخره این دو نفر از مادر که فاسد و متجاوز بدنیا نیومدن که، این آدمارو که باید اعدام کنن ولی لاقل قبل اعدام 1مدتی بذارن زیرنظر نخبه های دانشگاهی و جامعه شناسا و روان شناسا که دلیل و چگونگی انحراف اینارو کشف و ثبت کنن تا دلیل و محرک این کار و انحراف رو ریشه کن کنن و با اطلاع رسانی تو کتب و برنامه های اموزشی از تکرار دوباره ی این قبیل جنایت ها جلوگیری کنن. بنطر من حقیر هم حیفه این کاری که گفتم بهتره البته من به شخصه با اعدامشون موافقم
محمد غغغغغغ
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۷
خیلی جامعه شناسی مثلا
خیلی از اونای که که حتی ازدواج کردند به دلایل ..... فرهنگی دست به بد ترین فشاد ها می زنند که شاید اینه که شما گفتی درصدر مورد تائید باشه اما بیشتر به عدم ریشه اعتقادات انسانی ، فرهنگی و مذهبی داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
اگه خدای ناکرده این بلا رو سر خودت یا یکی از اعضای خانوادت میاوردن این حرفتون نبود. به قول بعضی از دوستان این اشرار اعدام کمشونه. ولی در هر حال به قول محمد باید کارشناسی شده و درست علت این همه شرارت در جامعه رو بررسی بکنند نه اینکه بشینند جنایاتشونو ببینند بعد دستگیر و در نهایت اعدام بکنند بلکه تلاش بکنند تا راههایی برای جلوگیری از اینگونه کارها پیدا بکنند و کاری بکنند که همه مردم با ذهن درست زندگی بکنند و همه مثبت اندیش باشند. به امید روزی که در هیچکدام از روزنامه ها و اخبار هیچ خبری از جرم و جنایت و مخصوصاً تجاوز نبینیم.
آمییییییییییییین
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۰
22
66
سلام .زهرا خانم شما که می فرماید اعدام راه درستی نیست .ایا همین بلا رو سر خودت می اوردند همین حرف و می زنی ؟ یعنی هر کس شرایط ازدواج نداره بره به ناموس مردم تجاوز کنه ؟ خانم محترم اینا حیواننه . چون باعث نابودی هزار تا زندگی می شنه چه خانوادهای که متلاشی نشدند چه مردهای که وقتی این اتفاقات برای زنهاشون می افته دیون نشدند . خواهر محترم اصلا با نظرت موافق نیستم .متاسفم که یه خانم از این حیوانها حمایت می کنه . شما برو با این زنهای که این بلاسرشون اومده صحبت کنه ببین چه وضعیتی دارند . من از نیروی انتظامی عزیز تشکر می کنم و می گم خدا قوت .
پاسخ ها
مهشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۴
زهرا خانم عزیز اگه به عقیده شما باشه الان حداقل 70 درصد جوونا باید متجاوز گر باش
عشق فقط حضرت زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۱
25
53
زهرا خانوم اگه شما نظر ندی نمیگن دست نداری ک تایپ کنی /هیس.......دخترها فریاد نمیزنند
mehdi
|
United States of America
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۴
20
42
حقه شونه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
23
44
زهرا خانم ساکت باش لطفا
sara
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۲
24
50
کاش اول تیکه تیکشون میکردن و زجر کش بعد اعدامممم
پاسخ ها
بهنام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
فکر کنم تو مشگل روانی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
??nakone be
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
31
21
ی بزرگی میگه اگر تقاس چشم چشم باشه همه کور میشن.
قتل و کشتن و ادام به بهانه اینکه طرف ختا کاره یا قاتله اشتباهه ابلته شاید هیچکس با نظر من موافق نباشه.
اما یه انسان نمیتونه یه انسان دیگرو بکشه .
بهترین مجازات حبث ابد هست ک هم زجر بیشتری داره هم قتل دومی صورت نگرفته.
موفق باشید
موافق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۸
15
34
ناشناس عزیز املات خیلی مشکل داره هاااااا ولی من با اعدام این حیوانات انسان نما کاملا موافقم
پاسخ ها
معصومه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
منم موافقم دستشون درد نکنه
سوگل از کرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
13
22
این جور آدما با پند و نصیحت و صحبت درست نمیشن. پند بیشتر از اینکه خودشمون خانواده دارن؟؟؟؟؟ پس وقتی که آدم خانوادشو جلو چشمش میبینه دیگه فکر نمیکنم بتونه به دیگرون .........من نظری راجع به خوب یا بد بودن اعدام ندارم، اما معتقدم باید نتیجه کارامونو ببینیم. حالا رسمش اینه..........
مانی
|
United States of America
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
11
26
واقعا حقشونه بی پدر و مادرا . برای چند دقیقه هوس اعدام شدند .نمیتونستید صبر کنید تا زن بگیرید
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
11
29
اینا یه مشت آدم کثیف حیوان صفت هستند وگرنه اگر کسی زن نداره میتونه بره دنبال هزاران زن بدکاره خودشو سیراب کنه آخه چرا به زور یه زن بیچاره رو آزار میدی که اون از زن از زندگیش و شوهرشو بچش میفته این جور آدمای متجاوزو باید تیکه تیکه کنن. زهرا خانوم شمام کلا تو باغ نیستن تا چیزی میشه الکی نندازید گردن بیکاری و ازدواج نکردن
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
11
13
Mc neroye entzame
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
11
16
حقشونه اینا بیناموسن انگاری خودشون ناموس ندارن
باید تیکه تیکه بشن بجایه اعدام
طرف انگاری از خدا نمیترسه اصلا انگار خودش ناموس نداره که اینکارو میکنه اینجور ادما عقل ندارن میخوان خودشونو یجوری به مردم نشون بدن که من اینجوری اینا هستم از نظر من اینا بجایه عقل گچ پر کردن تو سرشون بجایه عقل هر چه میدونید فقط خدا رو یاد کنید فقط خداااااااااااااااااچون اون دنیا الکی نیست که ادم باعث گناه بشه بخاطریه حیوون شرمنده بای
ابوذر ستاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۷
10
18
من شخصا از نیروی انتظامی که در جهت نظم عمومی کشور تلاش می کنند ودر این راه از جان خودشان هم می گذرند صمیمانه تشکر وقدردانی می کنم
حسین کرجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
22
18
بیخودی اقایون جانماز اب نکشن شما 99 درصدتون به خانم ها تیکه میندازید تو خیابان با دختر های مردم دوست میشین گول میزنید همه شما هارو باید با زنجیر دار زد زنده باد زهرا خانم
پاسخ ها
بتوچه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۵
شاید خاندانه شما همچین آدمایی باشن ما که اینطوری نیستیم پلیس جان دمت گرم
جانماز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
دوس شدن با دزدیدن ادما فرق میکنه گل پسر.دخترا خودشون دوس میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۸
چرا دعوا میکنید
سولدوز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
خیلی منگلی ابله یدوانه خیابانی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۶
13
21
امنیت از نون شب هم واجب تره نیروی انتظامی تشکر...تشکر...
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
8
24
خدا به اون دختر صبر بده
پاسخ ها
معصومه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
خدا به همه کمک کنه که انسان بمونیم
سحر
|
Hong Kong
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
22
17
1-اولین نکته اینه که من هم به شدت با اعدام مخالفم .انسان چطور میتونه در شرایط طبیعی کسی رو اعدام کنه؟؟این ادمها باید تا اخر عمرشون تو انفرادی بمونن یا حداقل به روش یرقی اعدام بشن
2-دمین نکته اینه که اکثر اقایون به روشهای مختلف به خانمها تجاوز میکنند حتما که نباید این مدلی باشه.خیلی از شماها که از این دو خاطی نفرت دارین .با احساسات بقیه بازی میکنید به روحشون تجاوز میکنید.تو ذهنتون افکار پلیدی دارید .سواستفاده می کنید اینها خیانت نیست .اینها جرم نیست.حتما باید عالم و ادم بفهمن...
ding
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
25
16
واقعا كارشون درست نبود.مگه انها ادم نبودن جلوي اين همه ادم تحقير و ادام ميكنن!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
واقعا که......... .خدابه مارحم کرد که جنابعالی کاره ای تو مملکت نشدی.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
آخه ابله پس اون خانواده هایی که زندگیشون به خاطر هوس اینا تباه شده و یک عمر خار و خفیف شدن چی ؟ اونا آدم نبودن ؟ اونا تحقیر نشدن؟ یه دقیقه گوشه ای خلوت بشین و خودتو بذار جای خانواده اون خانمی که بهش تجاوز شده ، ببین چه حسی داری؟ واقعاً از تمام اونایی که بانی دستگیری و اعدام این خبایث شدند ممنونیم.
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۴
24
25
به نظر من اعدام حقشون نیست اسلام گفته ازدواج کنید ولی جمهوری اسلامی یه کاری کرده که عمرا جونا بتونن ازدوتج کنند شرایط ازدواجو فقط برای طلبه ها مهیا کردن با حقوق هر ماهشون ......ای داد بی داد دیگه چی بگم اخه
پاسخ ها
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۲
طلبه های بنده خدا هرکی هرمشکلی داره داغشوسر اوناخالی میکنه فرمایشتون صحیح نیست آقایاسر جان .ما که باهاشون رابطه داریم اونایی که توحوزه درس میخونن ازاقشار بسیار ضعیف جامعه اند در گفتارمون بیشتر دقت کنیم ببینیم چی میگیم به علاوه هرکسی دانشگاه درس میخونه برا خودش کاره ای بشه وبدون مزد هم کار نمیکنه اما طلبه است که در هرجا به سوالات مردم درحد توانش جواب میده واجری هم ازکسی نمیخواد و..........
جعفر
|
United States of America
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
10
15
در این دنیا که اعدامش کردن وای به حالش تو ان دنیا همش شیطان صفت بوده که این کارو کرده خاک تو سرش
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۴
17
5
اینتور ادم ها فقط باید دست من باشند تا ببینند باها شون چکار میکنم اعدام فایده نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۵
10
14
اعدام کمه باید مثل خودشون رفتار کرد
پاسخ ها
بروسعلی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۷
اگه مثل خودشون رفتار کنی پس چه فرقی با اونا داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
12
11
خدا خیر تون بده با قدرت با این کثافتا برخورد کنید مردم هم با قدرت پشتتون ایستادند بگذارید امریکا و اسرائیل هر غلطی میخواهند بکنند ما قانون اسلام را میخواهیم همینو بس اینجا مملکت ماست نه اونا
سادات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۸
12
15
اینا رو باید صد بار سوزوند و بعد اعدام کرد.اینا از نسل شمر و یزیدن.کثافتای بی ناموس.قابل توجه کسایی که میگن راه ازدواج نیست هر کی نتونه ازدواج کنه و کار پیدا نکنه باید به ناموس مردم تجاوز کنه.باید آدم ربایی و هزار جور کثافت کاری کنه؟؟
مملی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۱
11
14
ای کاش میشدیه لحظه خودمون جای اون دختر میذاشتیم تا بفهمیم هرلحظه مردن یعنی چی
اوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
10
16
حقشونه .اعدامم واسشون کمه
mohammd farsi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۷
8
8
خیلی ممنون ازتون بابت اینکه اینا رو از اینجا میبرید من دوست ندارم جون دادن کسی رو ببینم ولی ارزو دارم اینا از این دنیا برن...
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
12
6
ضمن تشکر از برادران ناجا و قوه قضاییه پیشنهادی میدم این گونه حیوانها را اعدام نکنند و ی گودال که دورش چهار دیواری باشه این حیونها را بندازن توش و با پاشیدن بنزین بطور کم کم اتیش بزنند
امید
|
Finland
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
11
8
این بی خانواده ها خیلی بد هستند واقها بی ناموس و بی خانواده هستند
فاطمه
|
United States of America
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
9
10
همانگونه که از مملکت و ناموسمون در مقابل این ... دفاع میکنین خدا حافظ جان و ناموستون باشه انشاالله
عبدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
10
8
خسته نباشین بچه ها.واقعا حقشون بود
علیرضا جعفری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
10
9
به این ادما میگن زنازاده حرومزاده بی پدرومادر حقشون بود خدا لعنتشون کنه
ملینا
|
Finland
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۸
11
11
واقعا که ،،،برا این جور ادمای کثافت اعدام کمه !درضمن لطفا بی ناموسی و سر نبودن شرایط ازدواج و این جور حرفا نندازین ،مگه هر کی نتونه ازدواج کنه باید بره به ناموس مردم تجاوز کنه !اونوق که سنگ رو سنگ بند نمیشه
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
8
13
تا كي بايد شاهد جولانگاه اراذل و اوباش باشيم ؟؟؟
یه خانوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
12
7
باتشکر از نیروی انتظامی
در ضمن واقعا برای اونایی که مینویسن چرا اعدام متاسفام یه لحظه خودتون رو جای اون زن بزارید و انقدر بلبل زبونی نکنید
مورد دوم پسرا شماره میدن خوب شماها هم نگیرید والا
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
13
6
باتشكر اززحمات مقامات قضايي.اما پيشنهاد دارم اين ارازل كه مردم ازدستشان ناراحتند ودست به جنايات اينگونه ميزنند بدن به من كه راننده اتوبوس هستم ببندم پشت ماشين واز تهران تاقم در اتوبان بكشم روي زمين به خدا قسم ديگر اينگونه جنايت نداريم خلاصه حكمهاي قضايي ما از روي ترحم است آقاتو رابه خدا قسم اينهايي به نواميس مردم واموال مردم چشم دارند را راح نگذاريد باتشكر
دشمن ناموس دزدها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
18
4
این خانم هایی که میگن اعدام نه انشالله به حق پنج تن همین بلا سرخودشون بیاد تا دیگه این نظرها را ندهند
كمال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
14
6
نيروي انتظامي دستتون را ميبوسم،
ان شا الله هر كي با اين اعدامها مخالفت ميكنه، همين اتفاق دزديدن ناموس و تجاوز به اونها سر مادر و آبجي و زن و دخترشون بياد بعدش بيان گُه زيادي بخورن
نيروي انتظامي واقعا متشكرم با اون رزمنده اي كه تو جبهه از خاك و ناموس اين مملكت دفاع كرد و جونش را داد هيچ فرقي نداري
ترگل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
14
10
چرا اعدام ؟!
آیا به این راحتی مردن حق اینا هست ؟!
اینا رو باید قطع عضو کرد بعدم ولشون کرد تو دریا یا کویر تا زجرکش بشن
امید
|
Germany
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
13
12
ولی به نظر من نباید اعدام می شدند .فقط زندان تااخر عمر
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
نظرت برا خودت مهمه،دولت از کجا بیاره خرج زندون این اراذل رو بده
نرگس
|
Australia
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
10
10
بله حقیقتا که سزای هر فرد جنایتکار همینه...باید اعدام بشه تا بقیه بتونند در امنیت زندگی کنند. ای یک راه حل اسلامی است پس درست است. اما مردمی که با خوی درندگی به این قضیه و اعدامها نگاه میکنند و به جای اینکه متاسف بشوند برای جامعه و برای جوانانی که اینطور با ارتکاب گناه زندگی دنیا و اخرت خود را تباه کردند با شادمانی از اعدام و مرگ دیگران لذت میبرند....ایا اگر برادران خودتان چنین اعمال ننگینی مرتکب میشدند همینطور با خشونت در باره انها صحبت میکردید؟ اینها قبل از دستگیری ظالم بودند و دستگیر شدند و جانشان بهای جرمشان شد ...شما حق ندارید اینچنین وحشیانه در مورد کسی که تاوان جرم خود را پرداخته چنین بیرحمانه سخن بگویید...اگر انسان باشید باید لحظه ای تصور نید این فرد ممکن بو یکی از نزدیکاندیکان شما باشد....به هر حال جامعه و خانواده و حتی معلمین و و و همه مسوول هستند...چه بسا که اگر اینها در شرایط بهتری بودند فاسد نشده بودند.
بهنام
|
United States of America
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۴
8
18
اخه اون احمقی که میگه اعدام خوبه ایا میدونه که اعدام راه حل نیست و سکس را خداوند در وجود انسان قرار داده و حق انسان هست.ایا برای دفع این نیاز در جامعه فکری شده است؟؟کار این دو مجرم غلط بود ولی ایا برای پیشگیری فکری شده است؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
9
10
کار باید از ریشه درست بشه وگرنه اعدام تا کی کمی فکر کن درست کار این دو مجرم غلط و حقشون بود.
1 عضو جامعه ایران
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
4
16
هیچ فکر کردید چقدر جامعه مسئول است .جوانهایی هستند که به ارضا نیاز جنسی نیاز دارند شرایط ازدواج ندارند.بیکارند.تحصیلات ندارند.خانواده خوب ن حتی خانواده ندارند.مسئولان کشور چقدر بفکر جوانان هستید؟خوشحال از اعدام نباشید.اینهارو اعدام کردند امثال اینها زیاد...اینها زنگ خطری برای کشور ماست متاسفانه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
8
10
اگه اعدام کار انسانی نبود دربارش تو قران آیه نازل نمیشد .پس برای درس عبرتم که شده باید انجام بشه.وگرنه جامعه دیگه امنیت نداره
غزل
|
Finland
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۸
9
8
در سرزمین من مردم با نفرت به صحنه بوسیدن دو عاشق نگاه می کنند اما با اشتیاق برای دیدن صحنه اعدام جمع می شوند و زندگی با این مردمان خطرناک است دکتر علی شریعتی من کاری به سرنوشت اون مجرم ندارم فقط اینو برای مردم نوشتم که بدونن خودشون م خطرناکن
نیایش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
8
8
بسمه الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

خداوندا صبر بر خانواده ی مورد تجاوز قرار گرفتگان بده . . .

خداوندا تمام افراد گرفتار بیماریهای جنسی و روانی را شفا ده . . .

خداوندا عقل و یقین و آگاهی بشر نسبت به وجود دنیایی دیگر و حساب و کتاب اعمال را کامل کن . . .

خداوندا به برکت آمدن تنها مولا و امام زنده مان مهدی صاحب الزمان (ع) دنیا را از فتنه و فساد پاک و مبرا بگردان و ما را از زیارتش بی نصیب مگذار . . .

امین یا رب العالمین

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
5
7
موافقم با اعدام اونا هم یه لحظه راحت شدن . ولی بعد از نظرم سکوت میکنم بعضی وقتا ادم کم میاره از دیدن این همه زشتیو پلیدی کم میاره حرفی راجع بهش بزنه . سکوتی میکنم بلندتر از هر فریادی
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
6
11
به نظر من اخته میشدن و رضایت خانواده تجاوز شده باپرداخت دیه جلب میشد بهتر بود
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۳
5
10
اعدام حق اینها نیست هر کس در زندگی اشتباه میکنه ولی نباید این قدر تاوان سنگینی بده
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
6
7
اعدام خیلی بده من یک ادم خدا شناسی هستم ولی خدایی نکرده همچین کاری سر من میومد حسابم رو واسه اون دنیا برا دادگاه خدا نگه میداشتم ای کاش روزی برسه که همه جا پاک بشه زندان واعدام نباشه برا جوانهامون که به خاطر اعتیاد و مواد میرن بالای دار خیلی گریه میکنم چرا سرمایه های مملکت مون یا معتادن یا زندان وچوبه ی دار
عاطی
|
Finland
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
7
7
اون لحظه ای که زن بیچاره التماس میکرده و این آدم توجه نمیکرده رو وقتی تو ذهنت مرور میکنی آتیش میگیری. چرا انقد بیشرفو بی انصاف باشن بعضیا.کاش همیشه وجدان آدما بیدار باشه. وقتی کسی هشیار نمیشه آخرین راه برای بیدار کردنش اعدامه
عاطی
|
Finland
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
6
3
یادآوری اون لحظه که اون زن بیچاره التماس میکرده و اون آدم بیتوجه بوده رو وقتی آدم تو ذهن خودش تجسم میکنه با خودش میگه یک بار مرگ واسشون کمه.این آدما وقتی به چیزی عادت کردن دیگه این چیزا واسشون گناه محسوب نمیشه. وقتی کسی هوشیار نمیشه اینجوری باید بیدارش کرد
مرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
9
4
به حضرت عباس یک بار اعدام کمشونه...حیف
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
5
8
باوجود این همه مجازات واعدام چرا بازهم شاهد جنایات این چنینی هستیم جز این است که این مشکل باید ریشه ای درمان شود ومسیولین بیشتر به فکر راه حلهای بنیادی بگردندوکاری کنند که جوان به این سمت کشیده نشود
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
3
10
سکس یکی از نیازهای اولیه بشر است که در ایران به آن کم توجه کرده اند وخواستار از بین بردن آن تازمان ازدواج شده اند که با مشکلات جامعه ما شاید ده سال یا بیشتر طول بکشد آیا همه می توانند یکسالشو تحمل کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
6
7
اعدام چاره کار نیست
سامورایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
9
3
به نظر من باید 3 ماه قبل از اعدام ناموس اینار جلوی چشماشون بلا سرشون بیارن فقط تو اون شرایط این بی ناموسا میفهند چه گوهی خوردند اعدام کمه.همسر من قربانی خفت گیری شده و تا مرز در اوردن متنتوش هم پیش رفته بودند که به لطفامام زمان معجزه شد و یه کشاورز از اون منطقه رد میشه زور گیرا می ترسند و فرار میکنند البته 11 روز بعد دستگیر شدند به لطف دوستان خوبم در امنیت کشور ولی خدا هیچ مردی رو تو این موقعیت قرار نده ارزوی مرگ میکنید به قران.تنها دعا اینه هیچ مردی برای ناموسش اتفاق نیفته.آمین
اخسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۰
5
10
چرا باید در ذیل هر خبر اعدامی عده ای بیایند و با آبو تاب و لذت فراوان از شیوه های دیگر کشتن و ضجر دادن افراد اعدام شده بگویند . آیا خود اینکار نشان دهنده نوعی مشکلات روانی و خشونت در ذات این افراد نیست ؟. این همه خشونت و کینه توزی در ذهن بعضی از مردمان این جامعه حتی نسبت به کسی که مجازات بسیار سنگینی شده و از دنیا رفته است از کجا ناشی می شود ؟؟! آیا بهتر نیست به جای به کار بردن این همه الفاظ زشت و خشن ، برای آمرزش این جوانان مملکت که بخاطر خطایی اعدام شدند طلب مغفرت کنیم .
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۷
6
5
درقصاص حیات است .قران کریم

درسته بقول ناشناس انسان انسان را نمیکشد ولی اینها انسان نیستند و طبق فرموده قران اینها خودشان را به اختیار از مرتبه انسان به حیوان تنزل داده اند و بلکه بدتر از حیوان (بل هم ازل) پس اعدام خشکاندن سلول سرطانیست والا فساد ان همه بدن را بفساد میکشد.همه سلولها فاسد میشوند. پس فلکم فی القصاص حیات یا اولالباب .. حیات در قصاص است
بیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
8
2
با زجر اعدام شدن حقشونه .
بیوک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۶
4
4
دوستان سخنان زهرا دوستار و غیره دوستار دارد واقعا ایشان درست میفرماید چرا که نیازی نیست که بخود او یا ناموس ما چنین اتفاقی بیفتد زیرا آن شخص خواهر ماست و از نظر هموطن بودن شککی نیست .و غم ایشان را میخوریم ولو این که چکار باید کرد که دیگر شاهد این گونه اتفا قات نباشیم شدنی نیست و محال است یادمان بماند که برادر برادر را کشت ولو اعدام نیز راهش نیست .اعدام بالا رفتن است اینان برایه توبه و ندامت و تنبیه باید به زیر آیند و حتی شکنجه شوند تا آدم بشن
عقرب سفید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۷
3
0
عقرب سفید قول میده حکم تک تک ماموران تو را بگیرد
هلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۰
3
4
تصور کردن و به جای اون زن بیگناه بودن خیلی سخته و زجر اور کاری که این دو تا جوون کردن باعث متلاشی شدن چن خانواده شد ولی من هم با اعدام مخالفم اینهمه اعدامهایی که بخاطر تجاوز به عنف انجام شد چه اثر مثبتی داشت درد برای چند ثانیه و تمام اصلا کسانی که از زندگی سیر شدن میرن دنبال این کارا چون زنده بودن یا نبودنشون براشون فرقی نداره اصلا اعدام این دو نفر باعث رضایت اون خانم شد نه بدتر زندگیشو عذاب اور کرد ولی با زندونی کردن و بیگاری کشیدن این افراد دل ادم بیشتر خنک میشه تا اخر عمرت عذاب باعث کشته شدن دو نفر رو بجون نمیکشی اقایون شما بر حس مرد بودن و غیرتی بودنتون این حرفا رو میزنین ولی ببینین از زمانی که اعدامها زیاد شده جرم و جنایتم بیشتر شده ایکاش دیگه جوونامونون اسیر چوبه دار نبینیم
بهرام
|
France
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
4
6
متاسفانه مشکل از بستر جامعه ما هست یعنی با اعدام کردن مشکل حل نخواهد شد مثل این هست که یک مکانی شرایطی فراهم کنه که تو اون مکان کرم و حشرات موذی پرورش بیابند با کشتار تک تک این حشرات و انگل ها مشکل بصورت ریشه ای حل نمیشود جامعه ما باید مشکلات کار جوانان ازدواج مشکلات اقتصادی را حل کند برای جوانان امکانات رفاهی و تفریحی فراهم کند وگرنه کشور ما بیشترین اعدام را میکند آیا بهترین کشور هستیم از نظر جرم؟؟ اگر اعدام پاسخگو بود که الان کشورمان بهترین کشور بود کسی که دست به جرم میزند در شرایط بدی قرار گرفته و نمیاد با خودش فکر کنه که من اگر دست به این عمل بزنم زندونی و عدام میشوم بلکه اون جوان کار مناسبی نداره شرایط زندگیش ناگواره و در بدترین شرایط رفاهی قرار داره فرقی نداره هر کسی تو اون شرایط باشه دست به این خلاف ها میزنه این آدمها نیستند که جامعه را میسازند بلکه این قوانین و سیستم ها هستند که آدمها را قانونمند میکنند حتی بدترین آدمها در بهترین سیستم ها نمیتوانند دست به خلافی بزنند و برعکس در سیستمی که نقض دارد و پر از مشکل هست حتی بهترین انسانها خطا میکنند پس بجای کشت و کشتار و ایجاد خشونت و خشم و عقده بیایم سیستم بدوی و ناقص و قرون وسطایی مان را اصلاح کنیم و با اصلاح اقتصاد و قوانین وحشیانه تمامی مشکلات هم حل میشود ما ایرانی ها بهترین انسانهای دنیا هستیم ولی سیستم ما غلط هست قانون ما قانون پارتی بازی و مشکل داری است مردم بی تقصیر هستند و با اعدام هیچ چیزی درست نمیشود چرا که اگر درست شده بود تا الان ایران یکی از بهترین کشورهای دنیا بود. تمام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
5
8
اعدام راه کار نیست کار روانشناسی و فرهنگی یادتان نرود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۸
2
9
این اختلاس گرها هم مثل اونها متجاوزند اگر اونها به یک نفر تجاوز کردند، اختلاس‌یها به همه ملت تجاوز میکنن چرا اینها اعدام نمیشن پس شما با کدام عدالت پیش میروید. اینها خون ملت را میمکند، حتی اسمی از آنها برده نمیشه، چرا؟
احمدازخشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
3
1
سعی میکنم دفعه بعد همه نظرات شما دوستانعزیز را لحاظ کنم.به هرحال منم به عنوانفرد شماره 3مملکت نمیتونم ازنظرات شمااستفاده نکنم.باتشکر
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۴
5
3
فقط دولت دولت مقصر هس خسه شدم ازاین مملکت بی هنجار.کاش تو اروپا بدنیا میومدیم.این مملکت درست نمیشه.به فکر سکس جوانهام که نیسن یعنی یه جوان باید تا زمان ازدواج بدون رابطه جنسی زندگی کنه.بنظر من روح روان ادمها با سکس عجین هست.بالاخره هرچقد ازاین مملکت دورباشی خوبه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۴
6
5
این بیناموسا رو نباید اعدام کرد .اینارو یا باید قیمه قیمه کرد جلوی چشم ملت یه باید ناموسشونو بیاری جلوی چشمشون .....
آره حیف طناب دار
داریوش
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
6
1
کار این دو جوان بسیار بد و غیر قابل بخشش بوده.اما ایا با ترویج اعدام می توان دیگر شاهد چنین خبرهایی نباشیم؟؟!! به نظرم باید تحقیق علمی در این زمینه صورت بگیره که چیکار کنیم جرم و جنایت در کشورمون کم بشه.باز هم از نیروی انتظامی تشکر که در صدد برقراری امنیت هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
3
2
آدم های حیونی مثل این ها اعدام هم براشون کمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
4
2
آدم های حیونی مثل این ها اعدام هم براشون کمه
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
5
2
خدارا هزار مرتبه شکر که این اتفاق افتاد که بقیه مجرمین بترسند با وجود ادم های کثیفی مثل اینا ادم امنیت نداره از قیافشون کثافت می باره معلوم نیست چند نفر رو اذیت کردن
علی اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
4
3
سلام. من دانشجوی حقوقم. یه عده طرفدار این نظریه هستن که قصاص فایده نداره و هدف از مجازت, اصلاح مجرمه
ولی من با قصاص موافقم. چون اگه حکم اعدام نبود توی خونه هم امنیت نداشتیم. افرین ب نیروی انتظامی و قوه قضاییه.
ناشناش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
4
1
خدا در سوره مائده چه فرموده خلاص داداش
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
4
1
آدمها یاسیاه هستند یا سفید خاکستری نیستند شما های که نظر دادید بیرید فکر کنید ببینید که خودتان سفید هستید یا سیاه بعدا درباره رفتار دیگران نظر بدید من که سیاه هستم شماچطور
ترکانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
4
2
تشکر از نیروی انتظامی تشکر
SOHRAB
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
5
3
اعدام هیچ کار درستی نیست وقتی تمام این مسئولین زمینه جرم و جنایت رو فراهم میکنن اعدام اصلا کار درستی نیست
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
3
4
اینا کثافتن.باید زجرشون داد و بعد کشتشون.من خودم میدونم که اگر کسی به ادمی که نخواد تجاوز کنه چه حالی داره.حتی حاضره خودکشی کنه ولی چشماش به چشم های شوهرش و خانواده شوهرش نیافته
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
4
1
حجاب بد دختره زمینه ی تجاوز ب خودش را برای پسره فراهم ساخته البته این موضوع ب گناه کار نبودن پسر کمکی نمیکنه....... اعدام و اعمال حد شرعی حق اوست باید بمیرد تا دیگر افراد از او عبرت گیرند و به سمت تجاوز نروند.
مهبانو
|
United States of America
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
5
0
ماشالله تهران هر چیداره ارازل.و اوباش...ادم حسابیاش یا ترکهان یا مازنیا...تهرانیای اصیل همه متجاوز و ارازل بالاو پایین شهر نداره تمام بیفرهنگیا از تهرانه..
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
4
2
به همه دوستان سلام
اولا من تمام مطالب شمارو خوندم یه چیزی که در این مطالب نهفته هست اینکه اولا همتون حس کینه دارید در صورتی که ما مسلمونیم وپیامبر ما محمد (ص)راه گذشت وبخشش رو بما یاد داده در ثانی با اعدام چیزی حل نمیشه !این همه اعدام آیا متجاوز کم شد؟ وبعد از مدتیاعدام اون جانی به ورته فراموشی گذاشته میشه
من نظرم اینه که قوانین سخت گیرانه تری گرفته بشه که طرف روزی ۱۰۰۰بار از خدا طلب مرگ بکنه مثل زندان ححبس ابد با اعمال شاقه و تا زمان زنده بودن این افراد هراز گاهی از حبس وزندگیشون وزجری که تو زندان میکشن فیلم گرفته بشه بصورت مستندودر شبکه های سراسری نشون بدن تا درس عبرتی برای افراد شرور باشه که شاید تاثیر بهتری از اعدام رو خودشون داشته باشه ودر ضمن خانوادهاشونم مراقب بچه هاشون هستند
با تشکر
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
2
3
اصلا یک لحظه دولت نباید بزاره اونا زنده بمونن حقشونه
وشكا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
3
4
مجرم كثيفى كه به خواهرم تجاوز كرد بعد از 3 روز با 200 ميليون وسيقه آزاد كردن!!!! تو همون كرج خراب شده كه هر جى متجاوز اونجا زندكى ميكنه من از خون خواهرم نميكذرم بايد به دار بكشنش تا دل من و خوانوادم و خواهرم آروم بكيره... اينا كسايين كه جنون دارن و نبودنشون و دار زدنشون آرامش به قلب امثال درد كشيده ى ما ميده... الهى كه هر جي زودتر اين صحنه رو با جشمام ببينم و آروم بكيرم...
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
2
3
با عرض درود،
از نظر بنده اعدام کیفر کاملا مناسبی برای رفتارهاییه که در قانون مجازات براشون اعدام درنظر گرفته شده،البته مخالفت هایی بااین مسئله میشه که مثلا میگن حبس ابد بزنن،مسئله اینجاست که اگر مطالعه درباره حقوق اسلامی بشه به این نتیجه میرسیم که اعدام جزایی برای انجام اون عمل بوده،فقط صرف دور نگه داشتن خاطی از جامعه نیست بلکه قصاص عملشونه،عزیزی درباره بخشش گفتن باید پاسخ بدیم که بخشش جایی است که مسئله شخصی باشه اونم درحالتی که شاکی مظلوم رضایت داشته باشه اینکه در این موارد باسم انسانیت و روح بلند انسانی بخوایم دم از بخشش بزنیم حرف خنده داریه،مگر میشه یک نفر بیاد خونه ای رو به آتش بکشه بعد بگیم نه چون سردش بوده و شرایط گرما براش فراهم نبوده این اتفاق افتاده ایشون تقصیر نداشته تقصیر دیگرانه که گرما فراهم نکردند! اول اینکه اینجا سلب اختیار از انسان میشه انسان در همه حالات مختاره که انجام نده کاری رو مثل اینکه هیزم گذاشته باشیم و نفت ریخته شده باشه مگر تا کبریتی کشیده نشه آتشی صورت میگیره؟؟؟
مسئله ی دوم عادی شدن جرمه،اگر اعدام صورت نگیره شرایط هم فراهم باشه مطمئن باشید باز هم هست و چه بسا بیشتر هم هست چراکه غریزه ی جنسی سیری ناپذیره هرقدرهم تغذیه بشه باز یه چیز تازه میخواد یه چیز جدید میخواد،و مطمئن باشید اعدام اگر جان یک نفر رو بخواد بگیره جان جامعه رو تضمین میکنه،
ممنون از توجهتون بدرود
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
2
2
در پاسخ جناب شهرام هم عرض کنم که شما میگید پیامبر اسلام گفتند بخشش،بله درسته،اما اعدام رو پس کی گفت؟؟مگر غیر از حرف خددا و پیامبرشه؟عرض کردم بخشش در چه جاهایی است،دوم هم اینکه مجازات جرم هایی غیرقابل تغییرند در اصطلاح حقوقی «حد» نام دارند یعنی خدا مجازاتشو مشخص کرده و تجاوز به عنف هم حد داره حدی که خدا تعیین کرده،چیزی که شما میگید از نظر بنده پس اصولا ممکن نیست این مسئله در تعزیرات بکار میره
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
4
3
با تشکر از نیروی انتظامی قدرتمند و غیور استان البرز. در استان آذربایجان غربی نیروی انتظامی در برخورد با افراد اراذل و اوباش خیلی ضعیف عمل میکنه. شاید بدلیل کوچک بودن محیط و به خطر افتادن جانشان برخورد نمی کنند. علیرضا برادران یکی از این افراد خبیث هست که نیروی انتظامی از دستگیری وی عاجز است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
2
0
یک سئوال ازت می کنم اگه تونستی جواب بدی . روح القدس در قر آن هم به معنی جبرئیل وهم به معنی عیسی مسیح هر دو در تفاسیر آمده وهنوز هیچ کس به درستی نمی داند کدام یکی است حالا راس بیشترین درصد عقل وهوش خلقت ابتدائی بندگان (با ذات دورگه متافیزیکی وهوش مرتبط با نماد باطن اسماء الحسنی ) حضرت محمد (ص)یا حضرت مهدی یا روح القدس یا هر سه یکی هستند پس چرا عیسی مسیح پشت سر حضرت مهدی نماز می خواند .آیا عیسی مسیح ......
عبدالرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
1
4
کاش یه بارم اعدام مامورین ناخلف دستگاهای دولتی به خصوص نیروی انتضامی رو میزاشتن اینایی که اومدن امنیت بیارن خودشون یه طرفه نا امنین مثه سلول سرطانی میمونن دیر مشخص میشن وقتیم معلوم میشن ....
bbb
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۸
1
1
نمیدونم چی بگم واقعا براشون متاسفم ی جوون22ساله...!اخه حیف نیس با جوونیشون دارن چیکارمیکنن بخاطر هوس...واقعا که...از ی ز
طرفم دلم براشون میسوزه از ی طرفم میگم حقشونه...
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
6
1
اقا نیاز جنسی ادما پس چطور باید برطرف بشه نگو بره ازدواج کنه...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
1
1
من ترکم آذری ام و تو شهرستان ما از هرجای ایران بیشتر اعدام هستش به عناوین مختلف. و من هم خیلی دوس دارم که قاچاقچیان مواد و متجاوزین رو دولت اعدام کنه البته این متجاوزین رو نباید طناب دور گردنشون بندازن بلکه باید از......آویزونشون کنن. یا علی یا حسین
مهدی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
2
1
من با اعدام مخالفم ... هر چند طرف جنایت کرده باشه.میشه طوری دیگه از بین برد.
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
2
1
به نظر من این حیوونارو هر چقدر اعدام کنی کمه
اصفهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۹
1
1
ادادا دمش گرم خب کار یکردن ادم تجاوز گرا باید همین کار کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۲
2
1
انقدر متمدن و انسان هستيم که از کشتن هم لذت مي بريم و به جاي ريشه کن کردن اين فجايا به دنبال قتل و خون ريختن هستيم
پری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
1
2
اگه اینا یکبار اعدام شدن فکرش را بکنید اون بدبخت ها تا آخر عمر با این کابوس زندگی میکنند و روزی ده بار میمیرند
اعدام حق مسلم این جانیهاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
1
2
به لطف خدا حد اقل کاری بود که میشد برای این افراد پست فطرت انجام داد. تشکر.
عطیه
|
United States of America
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
4
0
بقران اعدام حل مشکل نمیکنه من خودم خانومم بخدا قسم اگه یه خورده زنها خو دشونو جمع کنن وعشوه وبی حیایی رو به خیابون نکشن اینطور نمیشه.برادرها شما که خود مید‌ونید چه خبره.بخدا قسم مرض با خانوماست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
1
0
اگه قرار بود با اعدام کردن مشکلات جامعه حل بشه با این آمار اعدام تو ایران الان نباید هیچ مجرمی تو زندان ها باشه . کشور ما برای عبرت دیگران سی و چند ساله هر روز داره چند نفر رو اعدام میکنه اما واقعا جرم کم شده یه نگاه به آمار جرایم ، اعتیاد ، بیکاری و ... بندازید ببینید کجای کاریم . ما با جمعیت 75 میلیونی تقریبا آمار اعداممون با چین برابر هستش جمعیت کشور چین با 16 برابر بیشتر از ما . پس واقعا لازمه ما نسل جوان دید و طرز فکرمون رو اصلاح کنیم و هممون خوب میدونیم تجاوز ، دزدی ، قتل و... محکوم و لازمه با مجرمان برخورد جدی بشه اما مسئله اینجاست که باید ریشه ی ارتکاب جرایم رو بشناسیم و کم کم از جامعه حذف کنیم تا بتونیم زندگی بهتری داشته باشیم بعد از گذشت سی و چند سال هر روز جرم ها بیشتر میشن زندانها پر هستند . حالا جمعیت بسیار زیادی از مرتکبین به سایر جرایم هم زندگی مخفیانه دارند و چه بسا هرگز به دام نمی افتند . واقعا مشکل کجاست چرا کشور ما با این جمعیت کم باید دارای این درصد از جرایم و اعدام ها باشیم . در اینجا به همون سخن گهربار مشهور می پردازم که هر چیزی رو که واسه خودت میخوای واسه دیگران هم همون رو بخواه . یعنی احترام متقابل که متاسفانه احتارم متقابل و رعایت حق سایرین در سبد تربیتی خانواده های ایرانی جای بسیار کمی دارد . به امید اصلاح نسل جوان . با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
0
0
این ادمای رذل و کثافط حقشون مرگه لعنت خدا بر این متجاوزان پست فطرت پلید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
0
0
من اینکه سالهاست این انسان نماهای پست رو به چنگال قانون میسپارم خوشحالم.کاش اونایی که با اعدام مخالفند.می دانستند که تجاوز به یک زن جلون چشمان شوهرش یعنی چی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
اینا رو باید با گیوتین گردن میزدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
0
0
کار این جوانها کلا اشتباه بود و نباید تجاوز به عنف را انجام میدادند، و اما مسولان مملکتی باید شرایط ازدواج و اشتغال را مهیا بکنند در غیر اینصورت بخشی از خرابکاریهای این جوانان به گردن همین مسولان هستند و در پیشگاه عدل خداوند باید جوابگو باشند.
سعید
|
United States of America
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۹
0
0
باید اول قطع عضو بشن بعدش اعدام
پلیس
|
United States of America
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
0
0
واقعا متاسفم برای مردمی که از متجاوز به عنف در برابر پلیس حمایت می کنن . وای بر مردم وای بر مردم بدی با خوبی جایش را عوض کرده.
تماشاچی
|
Finland
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
1
0
چقدر اتفاقی همه چیز، اتفاق میفته!!!
(:

مگه نه؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
حکم را شما تعیین نمیکنی بلکه خدا تعیین میکند...کوشششگر در فساد جزایش کشتن است...مگر جزای احسان جز احسان است..یا علی
مصطفی
|
Germany
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
0
0
حرام زاده های کثیف خدا عذاب قبرتونو زیاد کنه ماهم جوون این مملکت هستیم چرا ما نباید به زن مردم دست درازی کنیم شماها معلوم نیست مادرتون کجا خطا کرده که اینطوری شدیدت
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
0
2
با سلام
میخواستم بگم همه ما ناموس داریم و دوس نداریم کسی بهشون اسیب برسونه همه ما خانواده داریم و نمیخوایم خانوادمون دچار مشکلاتی از این قبیل بشه.اما دوستان هم وطنان برادران خواهران عزیز بیایید کمی منطقی باشیم بخدا من نمیخوام از مجازت شدن این افراد شرور دفاع کنم ولی باور کنید خیلی از دوستان و هم کلاسیهای من که بهترین خاطرات دوران محصلی ام را با انها داشتم حالا یا زندانند یه به دار اویخته شدند و یا فراری هستند .من هرمزگانی هستم شهر من قطب اقتصاد کشوره بندرعباس برترین بازدهی ارزی رو در کل کشور داره .اما من و هم کلاسیهام بعد از اتمام درس و دانشگاه حالا داریم پتو قاچاق میکنیم رانی چای ال سی دی گازوئیل برنج باورتون میشه اینا تو شهر ما قاچاقه من که لیسانس مهندسی منابع طبیعی دارم هیچ کاری برای من نیست مجبورم این کارا رو بکنم .دوستام بخاطر بیکاری و بی پولی افتادن تو خلافای سنگین و شدن مافیای خرید و فروش مواد مخدر خیلیاشون الان زندانند خیلیاشون به ضرب گلوله کشته شدن خیلیاشون اعدام و عده ای زندانند شما را بخدا قسم میدم منطقی قضاوت کنید گناه ما چیه وقتی میریم دنبال کار میگن باید متاهل باشی.میریم زن بگیریم میگن کار داری. اره اینجا هر روز یکی از جونای مارو اعدام میکنند اما نه به جرم تجاوز به عنف بلکه به جرم بی پولی گرفتاری به جرم شرمندگی جلو زن و بچه ایا این انصافه ایران ی
با ۷۵ میلیون جمعیت اگه از نظر اعدام با چین ۱۶ برابر جمعیت ما برابری میکنه بخدا ۹۰ در صد اعدامیاش خلافشون قاچاقه ایا اینا رو باید اعدام کنند مملکتی که اقازاده ها دارن میلیاردی بالا میکشن بهشون نمیگن دزد میکن اختلاص کردن ولی ما که واسه اینکه شرمنده زن و بچه مون نشیم و از روی اجبار بخدا قسم از روی اجبار داریم اینکارو میکنیم شدیم مفسد فی الارض من دیگه حرفی ندارم قضاوت با شما...
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
0
0
آیت اله طالقانی میگفت مگه شما در مستراح مسجد رو میبندید که شهر نو رو تعطیل کردید؟!
این از عواقب همون تعطیل کردن شهرنوها و به راه انداختن بساط صیغه و خونه های عفاف برای کاسبی دینیه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
0
0
کشتن این افراد گستاخ و مهاجم که مرتکب جنایات شده اند بر طبق موازین و قوانین جزایی خیلی خوب است و برای مظلومینی که اسیر چنگ انها بوده اند نسیم عدالت است.
علاوه بر ان دیگر افراد جامعه ایمن می شوند. اگر حتی این ها بخشوده می شدند که البته نباید بشوند جرم خود را با دامنه بیشتری انجام می دادند. این که قانون می گوید این ها باید اعدام شوند برای ان است که این گرگ ها از مدت ها قبل رخم و شفقت و انسانیت و منطق اجتماعی خود را از دست داده اند و تنها درنده خویی و تجاوز به حقوق و شرف دیگران را در ذهن می پرورانند.
این ها کشته شدند تا دیگرا افراد جامعه در امان بمانند و البته مسبب مرگ خود خودشان هستند و قانون تنها به استناد نوع جرم قضاوت می کند و مجری اجرای احکام قانونی است.
من چندین بار دلم خواسته در این مراسم شرکت کنم اما متاسفانه تبلیغات در این زمینه ضعیف است و من همیشه وقتی خبر می شوم که مراسم اعدام تمام شده یا موعد ان گذشته است و مامورین دارند داریست ها را جمع می کنند.
حسنی که تماشای اعدام این ها دارد راحت شدن دل مظلوم و بقیه مردم است. مردم خودشان خوب هستند و می خواهند خوب زندگی کنند و نمی توانند وجود این گرگ های درنده و وحشی را در جامعه تحمل کنند گرگ هایی که افراد جامعه را بشدت تهدید می کنند.
عبدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
1
0
اعدام مجرم وجنایتکار در احدیث وآیات قران تاکید شده است وکار بسیار خوبی است همچنانکه قران کریم میفرماید در قصاص زندگی دوباره است از دلاور مردان نیروی انتظامی وآگاهی بسیار ممنونم
اما من خیلی از مواد فروشان رامیشناسم که بجای حکم اعدام به ابد و۲۰ یا۱۰سال زندان محکوم شده اند.
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
1
0
سلام
بنظرم قبل اعدام باید جامعه شناسا و روانشناسا یه چند سالی رو اینا کار علمی انجام بدن.
بعد باید اینارو چند بار اعدام کرد یه بار واسه تجاوز یک بار واسه نابود کردن زندگی قربانی یه بار هم واسه ایجاد ترس و نا امنی در جامعه.بنظرم باید با گیوتین گردنشون زده بشه . البته بعد چند باز شکنجه و اعدام .
سسسس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
1
سلام . نظز بعضیا رو خوندم و برای نظرشون احترام قائلم ولی این جوانان که میبینید 50% مقصر هستند و 50 % رو جامعه مقصره انهاست اونها هم مثل برادران ما هستند اگر جامعه فرصت های شغلی اوغات تفریح مناسب و سرگرمی های دسته جمعی رو واقعا جدی بگیره مخصوصا شغل انها رو هیچ کدوم به سمت این گونه کارهای زشت و ناهنجار نمیروند
کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
1
با سلام
صحبت های بعضی ازدوستان بسیار عوام گرانه بود
به فرمایش پیامبر خدا همه ی انسانها از مادر پاک بدنیا می آیند.
حذف مجرم ازجامعه همیشه یهترین راه حل نیست
در این مورد در قران صحبت از کسانی شده است که در زمین فساد می کنند و مستحق مرگ هستند.آیا اختلاس های میلیاردی که جامعه را به این روز کشانده است فساد نیست؟
بزرگترین مجرمان هم ممکن است لحظه ای توبه کرده باشند از خداوند میخواهم از صمیم قلب که این دو نفر قبل از اعدام توبه کرده باشند و مورد رحمت خدا قرار گرفته باشند.
arash
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
0
1
من خودم به شخصه دختروپسرهای زیادی رو دیدم توبیابون چون مسیرکارم جوری که بایدازبیابون برم وگرنه مسیرطولانی توخیابون طی کنم اون دوتامجرم باکارشون نه تنهاخانواده خودشون بلکه خانواده اون زن بیچاره روخراب کردن اگه میدونست بااین کارش شوهراون زن تااخرعمرچی توسرش میگذره به والله قسم اگه بعداعدام اون دومجرم شوهراون زن ارو شده باشه چون دیگه زندگی براش معنی نداره
نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
بابا اینا حیوان آدمی را آدمیت لازم است به ناموس مردم چکار داری
فروزان
|
United States of America
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
چرا بعضیا چرت میگن .هر کی شرایط ازدواج نداشت بره به زن مردم تجاوز کنه فیلمشو پخش کنه.اگه به عمق ماجرا فکر کنید چندین برابر بدتر از قتل یه ادمه.اعدام کمترین مجازات واسه ایناس
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
0
0
باید زنده زنده اتیششون بزن . حیف طناب دار....
درود بر نیروی انتظامی
جی جی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
0
0
به نظر بنده حقیر، چشم مردم به این اعدام ها و آویزون کردن ها از طناب دار عادت کرده. عبرت نمیگیرن متأسفانه. باید در قفس سوزانده می شدند. نیازی هم نبود تا صبح وقت تلف بشه تا دوتا خوک بمیرند.
no name
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
0
0
به نظر من هرچی سر این ملت میاد از بی پولیه.
من خودم شخصأ چنتا متجاوزگر سراغ دارم و باهاشون صحبت هم کردم.
ختم کلام بگم که(((با اعدام کردن کاری درست نمیشه)))
no name
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
2
0
اینم بگم؛دوستانی ک از اعدام کردن این اشخاص حمایت میکنین،هر کسی تو زندگیش اشتباهاتی مرتکب میشه.باید فرصت داد برای جبران کردن این اشتباه.
همتون تو خونه هاتون نشستین و گوشی دستتون گرفتین و میگین اعدام.
واقعأ براتون متأسفم
حقیقت بین
|
United States of America
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
چی شد چرا پیام من رو ثبت نکردید روی سایت؟ رفتید اول بخونید فیلتر کنید؟
majid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
0
1
از نظر من اعدام کار بسیار درستیه
مهران لکستان
|
Hong Kong
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
درود خداوند بر حافظان امنیت و آسایش ایران زمین سایه حق تگهدارتون ما مدیون شما ها هستم.
آخرت
|
United States of America
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
این جور آدمارو بایدجلوی مردم زنده بسوزونن تا عبرتی برای بقیه بشه.
راستین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
با سلام
اگر این اعدام ها در جلو چشم مردم انجام نگردد این ملت به یکدیگر رحم نمی کنند با وجود قصاص باز هم شاهد تجاوز و سایر جرایم هستیم
Bay
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۳
0
0
اعدام چه کار خوبی هست یا نیست به کنار مهمترین مسئله ما ایرانی هستیم و در قانونمان کنجانده شده هر کس با اعدام مخالفه فقط دو راه رهایی از قضیه اعدام نشدن داره یک بره در کشورهای زندگی کنه که حکم اعدام قانون ندارند دو در کشور ایران خطایی نکنه که جرمش اعدام باشه راه سومی نداره وسلام نامه تمام
ارسال نظر
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
اخبار برگزیده
logo