*از آمار جهانی کروناویروس در worldometers مطلع شوید*      

* شما می‌توانید سوژه‌های خبری، گزارشات محلی، مقالات و دلنوشته‌های خود را از طریق فرم «تماس با ما» یا آیدی mrh1320@ با ما در میان بگذارید... طرح سوژه از شما، پیگیری از تیتر1 *

      
کد خبر: ۹۸۶۶
تعداد نظرات: ۳۳۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۰

کتک خوردن ابی، جمشید و منصور در اربیل عراق + فیلم

کنسرت خواننده‎های لس آنجلسی بنام‎های ابی، جمشید و منصور در اربیل روز سه شنبه با حمله مردم به این خواننده ها به خشونت کشیده شد و یکی از این خواننده ها به نام منصور بشدت کتک خورد و ابی هم جرات نکرد که به روی صحنه بیاید.
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۳۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۵۰
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
54
111
لطفا خبر بی مدرک وشایعه منتشرنکنید
من خودم فیلم کنسرت را دیدم
کاملا عالی هم بود
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
32
73
این فیلمه که چیزی نش ن نمیده یه عده منتظرن درب ها باز بشه برن داخل
حالا علتش متوجه نشدید این عراقی ها اینقدر از ما متنفر هستن؟اونها هنوز مارو عجم میدونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
مسئله توهین به ایران و ایرانی هست ، در این میان تنش زائی ترکیه و برخورد مذهب ستیزی کردهای نمکدان شکن عراقی را نباید ندید گرفت و احمق هایی که آنجا حضور داشتند و آخه احمق جان اگر میخوائی خرج کنی جایی خرج کن که آدم باشه نه بین کردها
کورد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
ناشناس نمکدان شکن پدر و مادرته
5 هزار ساله به کرد ظلم می کنید
کردها مگه ....... که ازشون اینقدر گله داری؟؟
ناشناس
| Canada |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
اقای کورد محض اطلاعتون کردها یکی از شاخه هاس اریایی هستند و قومیتی از قومیتهای ایران و فقط در زبان با هم تفاوت داریم و از یک نژادیم و اون اریائیه.
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
واقعا برای بعضی ازشماها با اون نظرات متعصب ونژادپرستانتون متاسفم,اولا کردها بی فرهنگ نیستن واقعا تنها ملت بافرهنگ واصل ونصب داره خاورمیانه ومنطقه هستن تاریخ دراین زمینه گواه همه چیز هست ولی متاسفانه فارسها واعراب وحشی وترکهای تاتارمغول صفت به همه چیز این ملت اصیل دست درازی وتعدی کردن دوم اینکه اگه امروز اونه بی فرهنگ هستن ازنظر بعضی ها باید بگم که ایرانیهای مثلا بافرهنگ وشرف توی همدان وقزوین وزنجان وشهرهای شمال وخیلی جاهای دیگه دزد تشریف دارن چون همیشه وقتی اونا میان ایران تو رستوران وهتل ومسافرخونه ها دوسه برابرازشون پول میگیرن پس حقشونه اگه تومملکت اوناکتک بخورن چون یه عده دزد رفتن به خونشون،حالا شما بگید کی دزد وبی فرهنگه
ayuob
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
مگه از ایرانی آدم ندیده تر جای پیدا میشه.تهران ناامنترین پایتخته جهانه شبا بری بیرون میخورنت.تو هر متر یه فاحشه و یه معتاد افتاده.
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
اولا اصلا چنین اتفاقی نیفتاد چون خواهر من اونجا بود میگفت فقط ملت خسته شده بودن ازاینکه برنامه خیلی باتاخیراجراشد بعد هم که درها باز شد غل غله ی جمعیت فشار وارد کرد به دربهای ورودی والا این حرفا یه مشت دروغ وکشکه که دشمنهای کردها دارن بزرگش میکنن برضد کردها .
دوما اگه برفرض یه همچین اتفاقی هم افتاده باشه ملت ایران بی فرهنگتر ن چون تا میشنون یه جایی آزادی پوشش ورفتار وبیان زیادتره ودموکراسی برقراره فورا میرن خودشونو لخت میکنن تا این حد عقده ی لباس دارن بدبختا ،سوما هم ملت کرد تنها ملتی هستش که کرد بودن ناموس وخاک وآبرو از همه چی براش مهمتره اصلا رقص کردی بیانگر آزادی وبرابری زن ومرد هستش بعدش هم هزاران برابر زن ودخترهای کرد از ایرانیهای دماغ عملی وگونه کاشته خوشگلترن
بهروز (درپاسخ به نسترن)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
نسترن خانوم
شما که به عنوان یه کورد با فرهنگ مدعی هستین حداقلش اینِ که به قومیت های دیگه توهین نکنین بیشتر از نصف ملت ایران ترکن
تو هرنزادی میتونی ترک ببینی حتی تو کوردا
اینا به کنار بحث من این نیست
همه ی ما انسانیم باید همگی پشت هم باشیم و با هم متحد نزارین یه فیلم بی سند بعث تفرقه بینمون شه

همه ی دوستان توجه کنین
اصلا همچین اتفاقی افتاده معلوم نیست توسط چه کسایی شکل گرفته و شاخ و برگ گرفته ولی اونچه مسلمه هدفش تفرقه بین ما ایرونیاست بیدار باشین قطره به تنهای هیچی نیست ولی وقتی با دیگر قطره ها باشه میشه دریایی که قدرت سونامی داره
هیوا کورانی
| United States of America |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
بافرهنگ‌تر از ملیت کورد در جهان نیه. بالاترین آمار خودسوزنی زنان مال کشورهای دیگه‌یه مخصوصا ایران.
خدمات بزرگ جهان مثل سربریدن آدم از افتخارات این ملیت بزرگه.
ramin
|
United States of America
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
65
126
مگه جا قطحی بودتو یه کشور گرسنه و عقب مونده کنسرت گذاشتن
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
خواهشناً به کردها توهین نفرمایید
اگر همین کردها نبودند الان معلوم نبود خود شما کجا تشریف داشتی مردم کرمانشاه کردستان هم کردند و مرزنشین پس مواظب باشید به کسی توهین نکنید کشور خودمان هم کرد دارند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
دقیقا دوستمون رضا درست میگن قرار نیست به همه کردهای کردستان کرمانشاه و عراق توهین بشه در ضمن وضع مردم سلیمانیه و اربیل رو ببین و با وضع مردم ایران مقایصه کن مطمئنا نظرت در مورد گدا و گرسنه عوض میشه
رش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
حتما کردا بلایی سرت اوردن
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
چرا به کردها توهین می کنی دوست عزیز؟ این چه جور حرف زدنیه؟
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
ببین کی میگه قحطی زده وگرسنه وعقب مونده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بدبخت مردم وملت ایران الان دارن از گرسنگی وبی فرهنگی وعقب موندگی میمیرن اون وقت یکی مث تو چی میفهمی که اینطور ...می زنی؟بعدش هم اصلا یه همچین چیزی که نوشته وروایت کردن تو این سایت اتفاق نیفتاد مصاحبه ی بعد کنسرت که با ابی داشتن ایشون خیلی هم راضی بودن
هیوا کورانی
| United States of America |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
درست قصه کن!
ثروتمندترین و پیشرفته ترین کشور دنیا کشور کوردستانه. اینو از صنعت و تکنولوژی زبانزدش میتونید بفهمید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
27
58
خب ما عجم هستیم یعنی چی که اونا هنوز ما رو عجم میدونن ... البته این اقدامدل هر ایرانی رو به درد میاره ولی اونائی که واسه یه کنسرت تو یه کشوری که ما نونشون رو میدیم راه میفتن میرن باید از خودشون خجالت بکشن که اینجوری بی آبروئی برای ایران به بار نیارن
پاسخ ها
پژمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
من خودم کردم و از کرد بودنم هم افتخار میکنم اما واقعیته ما کردها کمی بی فرهنگیم
رسول
| Finland |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
من با رضا و علی کاملا موافقم
جواب به پژمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
تو کورد نیستی
کورد بی فرهنگ نیست
یه سر برو کرمان اصفهان و یزد ساوه بعد می فهمی بی فرهنگ یعنی چه!!!!
مهیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۳
سلام دوست عزیز اربیل و سلیمانیه وضعیتشون از ما ایرانییا خیلی خیلی بهتره و شهرشونم از ایران قشنگتره . من فارسم ولی رفتم دیدم که میگم . حتما یه سر برو بعدا نظر بده
ناشناس
| Germany |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۵
اون بی فرهنگِ کردی که به شهر های دیگه توهین میکنه، اومده از فرهنگِ کرد حرف میزنه!!
داداش شما بی احترامی نکن نمیخواد از فرهنگ اقلیمت حرف بزنی
هیوا کورانی
| United States of America |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
من خودم آمریکایی هستم و اعتراف میکنم کوردستان زیباترین و ثروتمندترین و پیشرفته ترین و قوی‌ترین و ... کشور جهانه
علی الخصوص از ایران بهتره . اگه قبول نکنید سرتون رو میبرم.
ali
|
Germany
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۸
19
27
داوود دروغ گو ما کنسرت ندیدیم مگه جا قحطی
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
درسته وضعشون بهتره اما میدونی واسه اون وضع چه بهای پرداختند امریکای ها حیصیتشنون به اون دولار خریدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
تو خودت حیثیت داری؟! مثلا چیو در ازای چی دادن؟
آکار
|
Germany
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
37
34
چرا بی خود دارید شلوغش می کنید. کنسرت خوب هم برگزار شد. ضمنا درآمد سرانه هر نفر در اقلیم کردستان سه تا چهار برابر درآمد سرانه هر ایرانی هستش.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
سلام علیکم
برگزاری چنین مراسمی در مناطقی که حکومت توان کنترل یه شهر را ندارد کار درستی نیست
حکومت اقلیم کردستان از دست این افراد یاغی وخود مختار کلافه است ونمیتواند کنتر ل کند درثانی درآمد سرانه بالا دال بر اجتماعی بودن وفهم ودرک سیاسی وداشتن فرهنگ نیست چه 4برابر چه40برابر
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
هنوز راه هست تا درآمد سرانه اونجا به شهرنو و نخجوان و آنتالیا و لاس وگاس هم برسد
منیژه
|
Germany
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
18
23
اکه واقعا بد بوده چرا دوباره می خوان برگزارش کن؟
http://www.shafaaq.com/fa/kurd-hunermend/13517-2013-03-27-13-25-55.html
haji
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
23
39
چرا اين چرنديات رو تو سايت ميزنيد من خودم تو اين كنسرت بودم هيچ اتفاقي هم نيو فتاد و به زنان ايراني هم تجاوز نشد و كنسرت به خوبي اجرا شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
مطمئنی....!؟ الان حالت خوبه؟
اوینار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۰
این ماجرا کاملا ساختیه.درضمن کردها بی فرهنگ نیستن و کردستان یه ملت جدا از عراقه و خیلی وضعش خوبه.خواهشا به کردها و مخصوصا کردهای عراق توهین نکنید من خانمم کرد عراقه
girinof
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
23
10
شماچطونه اوناپولشونوگرفتن رفتن این حرفاواین کنسرتاکاملابرنامه ریزی شدس
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
19
28
من کردم و تو کنسرت بودم .همه چی خیلی عالی و خوب بود . این شایعات خیلی جالبن
jamshid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
27
25
بحث عرب وعجم نیست چندی پیش مردم مسلمان کردستان عراق به مغازه های مشروب فروشی حمله کردن وتعداد زیادی از زنان لخت وپتی وارداتی بلک واتر را کتک زدن .طبیعی است با مد وارایش زنان افسار گریخته ما هم این برخورد را بکنند به هر حال متاسفم که اینگونه با ایرانیان البته چه عرض کنم ایرانی درگیر نفس اماره این گونه برخورد شد انشاالله این درس عبرتی باشد برای دیگرانی که سودای این گونه مراسمات را دارند.اینگونه گناهان عاقبت بخیری ندارد.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
14
27
اولن مایه تاسف است که در چنین جایی کنسرت بر گزار شده و دوم مردم کرد اشتباه بزرگی مرتکب شده اند چون کم کم ایرانیان بجای ترکیه و دبی رفتن به کردستان خود مختار عراق میرفتند و سود و دلار به آنجا میبردند ولی این حرکت باعث شد که توریست کمتری داشته باشند مخصوصا از همسایه که ضروری بما نیاز دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
هی تو کی توهم زدی پولتو واسه بابات خرج کن کردا بهش احتیاجی ندارن تروریست عرق خور واسه ما ادم شدن
مرکز مدیریت جهانید شما کی
یاسر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
خودت میدونی چی مایه تاسف هست و کاربرد این کلمه در اینجا کاملا اشتباهه پس لطف کن ی کم بیشتر رو جمله بندی مطالعه داشته باش و بعدش نظر بده کورش کبیر
هیوا کورانی
| United States of America |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
تا زمانی که قاچاق داریم نیازی به قوادی نداریم. فوقش قاچاق هم نبود میاییم در ایران سر مردم رو می‌بریم و پول میگیریم.
تازه رقص کردی هم داریم
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
26
22
به نظر من ایرانی و عراقی و افغانی و... ملاک نیست، معیار اینه که کی چقدر حرفای خدا رو تو قرآن گوش کرده، وقتی خدا به خانمای مسلمون فرموده: برای محفوظ ماندن از شر اجانب، باید پوشش مناسب داشته باشند، و این خانما خودشون وضع مناسبی نداشتن، به نظر شما حقشون نیست؟!
بدتر از اینا حقشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
خوردی هستش رو بنداز بیرون
mohamad
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
پس بنا به عقیده شما اگه درخونه ایی بازبود میتونی وارد شی ؟ وبگی تقصیر من نبود و اون مقصره باید در خونشو میبست
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
من هم موافقم. خلایق هرچه لایق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
11
26
لطفا به جای توهین به هر قومیتی رفتارهای خودتون رو اصلاح کنین و هر جا می رین گندکاری بار نیارین، تجربه ثابت کرده هر کنسرتی که در کشورهای مجاور برگزار می شه، رفتارهای زشت ایرانی ها باعث شرمساری می شه!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
کشورهای همسایه هرکدام بافرهنگ‌تر و باشعورتر از همدیگر هستند و فقط ایرانیان مشکل دارند در این کشورهای فوق پیشرفته!
ئایرین
|
Germany
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۹
15
34
طبق آمار اعلام شده توسط وزارت گردشگری کردستان عراق تنها توی 10 روز اول سال نو حدود 250 هزار توریست ایرانی رفتن اربیل و این شایعه پراکنی احتمالا به این دلیله که یه سری خوششون نمی یاد مردم برن اربیل.
توی سال 2011 اربیل پنجمین شهر خاورمیانه در جذب سرمایه گذاری خارجی بوده و سلیمانیه یازدههم شده و در سال 2012 اربیل سومین شهر و سلیمانیه هفتمین شهر خاورمیانه شدن یعنی بالاتر از شهرهایی مثل استانبول، آنکارا، ریاض، تهران و ...
پس فکر نمی کنم دیگه با این شیطنت بازی ها بشه خیلی کاری از پیش برد.
پاسخ ها
ناشناس
| Slovenia |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
دمت گرم.زنده باد کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
منبع : یونسکو شعبه زنجان؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
7
22
مسئول محترمی که این خبر رو منتشر میکنی این چه تیتری که شما میزنی تجاوز یعنی چی.تیترخبر یه چیز میگه اصل خبر یه چیز دیگه س.این اولین باری نیست که این جور خبر منتشر میشه.خواهش میکنم اول شما هدف رو از رسوندن خبر به مردم برا خودتون مشخص کنیدبعدسالم خبر پخش کنید. یه نکته ی دیگه این که هر نظری که میذارن رو منتشر نکنید این فضا الان سالم نیست هر کس نباید هر چی به ذهنش میاد که بگه.باید نظارت باشه.فضا باید فراهم بشه که حق مطلب ادا بشه...
فقط قصد تذکر بود چون واقعا ناراحت کننده بود که فضا رو اینطور دیدم.ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
متاسفانه تجاوز، هتک حرمت و عریان کردن زنان در این برنامه بوده... کم یا زیادش مهم نیست اصلش اینه که واقع شده
تحریریه تیتریک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
در انتشار نظرات هیچگونه سانسوری انجام نمیشود و هر کس آزاد است نظر خود را بیان کند و مخاطبین هم با هر ایده و نگرشی میتوانند پاسخ دهند ولی اگر اهانت به شخص، قوم، گروه و ... وجود داشته باشد قطعا منتشر نخواهد شد.
با تشکر از تذکر شما
موارد توهین آمیز حذف شد
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
جناب تحریریه تیتریک
اهانت به ایرانیان که حذف نشد.
البته اینکه مردم بدانند اگر آب باشد چه کسانی شناگر خوبی هستند خوب است. ما سالهاست که مرگ بر آمریکا و اسراییل فرستادن را یاد گرفته‌ایم چون ۲۹۰ نفر ایرانی یه جا و ۳ ایرانی یه جای دیگر بدست آمریکایی‌ها کشته شدند ولی هزاران ایرانی که در گذشته بدست همسایگان بافرهنگ! ما کشته شده اند نادیده گرفته می‌شود که این همسایگان بافرهنگ! این فرهنگ همسایه‌کشی را هنوز دارند و باید ملموس باشد.
گودرزی ازبروجرد
|
Finland
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
33
14
نفتکشهای اربیل وسلیمانیه ی عراق زیادتوکشورماترددمیکنن وماایرانیان غیوربایستی آنهارامنهدم کنیم,اگرهموطنان عزیز هستید پس یاعلی مدد.
پاسخ ها
میثم کورد
| United States of America |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
ن که نفتکش های ایرانی تو عراق تردد نمیکنن؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
ااخه اون راننده دربه در که واسه یه لقمه نون سرما و گرما و خطرات جانی و مالی رو به جون میخره وسال که دوازده ماهه نمیرسه بچه اش رو ببره بیرون یه تابی بده بهش کدوم وقت رفته کنسرت که میخواید تلافیش رو سر اون بدبخت در بیارید. یه کم فکر کنید بعد یا علی بگید
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
این شهرهای عراق حداکثر یک افغانستان دیگر تشکیل می‌دهند و جز کارهای ایذایی نمیتونن مشکلی برای ایران داشته باشند. اینها در حد جنگ نیستند.
Adi666
|
United States of America
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
21
14
حالا چرا عراق...
برای چی نرفتن ترکیه برنامه بذارن...
بزرگترین اشتباه عمرشون رو کردن که تو یک کشور ناامن، با عقاید شدید و کذب مذهبی اونم در ایام فاطمیه، کنسرت گذاشتن
پاسخ ها
میثاق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
نه به پیشنهاد کنسرتت توی ترکیه نه به عقایدت به ایام فاطمیه تو برو اول خودت رو پیدا کن بعد نظر بده بعدش هم مگه از ایران مذهبی تر هم کشوری هست البته بعد از افغانستان
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
سلام
متاسفم برای همه دوستان که به چه راحتی افتادین به جون هم دیگه
همه جا خوب وبد وجود داره چه کرد چه پارس وچه ترک خیلی جاها ما به کردها کمک کردیم وخیلی جاها کردها به ما چرا بجای اینکه باهم دوست باشید به هم دیگه توحین میکنید .
سعی کنید تبلیغ فرهنگ کنید نه بی فرهنگی
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
اولین کنسرت ایرانیان در افغانستان چندسال پیش محترمانه لغو شد. به نظر میاد این نفوذ دولت ایران را نشان میده . در امارات و ترکیه دولت ایران نفوذ نداره و تفاوت اینه.
pari
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
5
15
man taze in khabar ro shenidam va nemidoonam doroste ya dooroogh faght ino midoonam age vaghei bashe yani khak too sare har chi iraniye k mire too khake in arabaye malakh khor , az ebi ham narahatam age too khake in bisharafa khoonde bashe,
پاسخ ها
لر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
اولا مردم اربیل کردن دوما بیشرف خودتی و هر کسی که اینجوری فکر میکنه.واقعا براتون متاسفم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
9
14
به جای کل کل فک کنید چرا خواننده این مملکت باید آواره عراق وترکیه باشه برا کنسرت؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
شکیرا هم توی دوبی کنسرت داشت پس خواننده‌ی آمریکا آواره امارات شده؟
خوزستان
|
Kazakhstan
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
14
8
از آقايان مسئول كه به براي اين افراد بخاطر حضور در اربيل، تركيه و غيره راحت ويزا صادر مي كنند. چرا براي رفتن به زيارت عتبات به اين راحتي ها نيست.
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
مثلا ویزای عربستان خوبه دوست عزیز
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
به نظر من هم باید سفر به کشورهایی که با ایران دشمنی دارند ، خیانت به وطن محسوب بشه.
ناهید
|
Germany
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
8
23
چرا با این تیترها دارید جو رو متشنج می کیند. سالن کنسرت 2 هزار نفری بوده حدود 10 هزار بلیت فروخته شده بود. واسه همین مردم شروع به داد و بیداد کرده بودن و یه کم شلوغش کرده بودن. تازه مقصر برگزار کننده کنسرت بوده که رفته همچین جای نامناسبی رو واسه کنسرتش انتخاب کرده نه شهر برگزار کننده چون اربیل سالنهای خیلی شیک و مدرنی واسه این جور کنسرت ها داره که نانسی و حیفا و بیشتر خواننده های عرب اونجا کنسرتشون رو می زارن.
ضمنا چرا الکی دارید مردم اربیل رو متهم می کیند مردم ایران خودشون اونجا به جون هم افتادن و تازه باعث جوک و تمسخر خودشون اونجا هم شدن که جنبه یه کنسرت رو هم نداشتن. چون از عوامل بی نظم کننده کنسرت چهار نفر رو دستگیر کرده بودن که همشون هم ایرانی بودن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
نه بابا . میخواستی مردم خودشون رو دستگیر کنن؟ هیچ جا به اندازه‌ی ایرانیان به خارجی بها نمیدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
10
6
منم با مهرداد موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
10
4
منم با مهرداد موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۰
14
12
در مسیر راه چند مورد مارا از ماشینمان پیاده کردند و مورد تفتیش قرار دادند و در نزد کرد ها ابروی ایرانیان رامیبردند چرا که در شهرهای سلیمانیه و اربیل همه اجناس مغازه ها ایرانی بود وپیشنهاد می کنم که هیچ ایرانی به کردستان عراق نرود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
اونجا براتون فرش قرمز پهن کردیم مرتیکه تروریست عرق خور.اجناستونو بفرسیتن اروپا امریکا بدبختا
فرهاد ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
9
20
دوستانی که بدون هیچ شناختی از فرهنگ و تمدن اقوام دیگر مخصوصا اقوام آریایی مادها که اجداد کردها میباشند که شاید قبل از پارتها ( فارسها ) در این سرزمین بوده اند و با هم اشتراکات بسیار نزدیک فرهنگی و زبانی و آداب و رسوم دارند و تنها از روی تعصبات بسیار بیجای نژادی و مذهبی به
مردم اربیل و سلیمانیه برچسب بی تمدنی و بی فرهنگی میزنند بدانند که بیشتر کسانی که این کنسرت رو به آشوب کشیدندمتاسفانه عده ای ایرانی خشک مذهب و عده ای تندرو مذهبی همان منطقه که تعدادشان بیشتر ازبیست نفر نبود و از قبل برنامه ریزی کرده و در ردیف اول مستقر شده بودند تا دیگر در کردستان کنسرت برگزار نشود بودند شاید ما در ایران کنسرت ندیده باشیم ولی برای مردم کردستان ای مسایل بسیار عادیست کما اینکه هنرمندان بزرگی مثل معین. جمشید . نانسی عجرم. حیفا. ابراهیم تاتلیسس و خواننده ها ی دیگر ایرانی و خارجی بدون هیچ مشکلی برنامه اجرا کرده اند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
اولا پارتها مردم شمالشرق ایران بودند و پارسها مردم جنوب ایران. شما با این سطح دانایی، فضایلتان را هدر ندهید.

ثانیا ، شاید شما در ایران کنسرت ندیدی، ولی کافیست در آپارات واژه کنسرت را سرچ کنی تا هزارتا کلیپ از کنسرتهای داخل ایران را ببینی.

ثالثا. قدیمی‌ترین انسان در ایران مربوط به میرک سمنان در ۲۰۰ هزار سال پیشه و بعد در مازندران ۷۷ هزارسال پیش و در نایین ۵۰ هزار سال پیش. پس اگر قدمت باشه همین فارسها بقول تو قدیمی ترین هستند.

رابعا ، مادها پایتختشون همدان بود نه سلیمانیه و اربیل و سنندج و... بنابراین اینکه مردم کوهستان غرب که شواهد تاریخی از جمله شاهنامه به مهاجر بودنشون شهادت میده به واژه « گرد = پهلوان» اشاره داره نه قوم ماد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
0
6
....................!!
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۱
30
15
زنایی که به جای زیارت سید الشهدا، برن کسرت ابی باید هم همین بلا سرشون بیاد. حقشونه، به جهنم....
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
این زنا از دیوار بابات بالا رفتن ک میگی حقشونه؟ جز اینه 2 کلاس سواد نداری و مثل طالبان فکر میکنید
ناشناس
| Finland |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
برو جهان سومی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۲
9
4
سلام_درجواب آقاعلي _شماايراني هاكه ابروتون بره نگاه نميكنيدكنسرت عالي بوده توديدي بياثابت كن اين كنسترت_ به ... كشيدشدتوعراق توكه نديدي نظرنده تشكر
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
یه بار دیگه قصه کن!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۳
12
18
این همه کنسرت توی شهرهای کردستان برگزار می شه هیچ مشکلی پیش نمی اد تا رسید به ایرانی ها این وضعش می شه بعضی وقت ها آدم شرمنده می شه که یه ایرانیه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
کسی مجبورت نکرده ایرانی باشی، راه بازه جاده دراز، برو تغییر تابعیت بده و بشو از ملیت کوردستان( البته اگه کشور شد)
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
6
20
واقعا جای شرمندگی و بی فرهنگی همیشه گی ایرانه در هیج کجای دنیا اینطور نیس
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
شرمندگی و بی‌فرهنگی شماست نه ایران
هیچ جای دنیا این همه خائن به وطن نداره که ایران با این همه انگل که وبالش هستند بهشون دچاره.
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
3
23
1-اولا خود خواننده ها مقصرا باید قبل از اجرای کنسرت از محل اطاع کافی داشته باشن نه فقط به فکر پول باشن2-به کردا توهین نکنید چرا که اولین تمدن از ان کردهاست و خود ما ایرانی ها شاخه از نزاد کرد هستیم 3-درامد کردستان عراق خیلی بیشتر از ماست کجا ما نون اونا رو میدیم4-چرا تو کنسرت سالهای گذشته همچین اتفاقی نیفتاد5-مردم اربیل کنسرت ندیده نیستن که همچین کاری کنن اونا خودشون خواننده های بزرگی چون ابراهیم تاتلیس،مهسون و... و خیلی های دیگه رو دارن و خیلی بیشتر از ما به کنسرت رفتن این مایم که اداب این جور جا ها رو نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
شیدایی یک نوع روانپریشیه و البته قابل درمان
۲- اولین تمدن سیلک کاشان ۱۰هزارساله است نه کوه‌های فلانستان و بهمانستان
۳-درآمد کردستان از چی بیشتره؟ از نفت ایران که سوم جهانه یا گاز ایران که دوم جهانه یا خاویار-پسته-زعفران-فیروزه که اول جهانه؟
ایرانی
|
Canada
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
19
15
اولا اربیل عراق نه اربیل کردستان.کردستان که کشور نیست.اگه غیرت ایرانی داریم نباید هیچ کدام از ایرانی ها به اربیل سفر کنیم
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۱
به تو چه كه تو كار ما دخالت مي كني
بژی کورد .زنده باد کرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
حالا تو یکی سفر نکنی اونجا کردا بدبخت میشن ها؟خخخخخخخخ
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
آغای «من»
این ایرانی غیور داره با هموطناش صحبت میکنه نه با تو که خودت رو وسط میندازی.

آغای بژی( بزی= از زیستن فارسی که شده ژیستن!!)
اونجا بدبخت هست، نرفتن به اونجا یعنی پول نبردن بهش
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
7
6
مقصر خواننده ها نبودند 2- این حرف همه چی فقط پول نیست چیه اونا پول دارن با پول یک کنسرت هیچ به ان نمیشه خطا اصل ماله برگزار کننده است نه خواننده ها کسی هم به کرد توهین نکرده من خودم کردم خطای مردم است اکثرنا مست بودن یه جیغ و صدا میامد از دعوا مردم هیچی ندیدم
سینا
|
United States of America
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
4
19
دوستانی که دارید به قوم کرد توهین میکنید قرن بیست ویکمه!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
معلومه کی داره توهین میکنه.
حتی توی پادگان یک سری از مردم کردستان بودند که سعی می‌کردند با ایرانی‌ها درگیر بشند و آخر یکیشون از یک تهرانی چاقو خورد
سهيل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
31
15
دوستي كه گفت كردها تمدن دارن و قبل از اقوام ديگه ايران بودن خيلي خنده دار حرف زد؟
خوبه برا خودتون تاريخ ساختين؟
برا اينكه ثابت كنم حرفاتون دروغه شما كرد هاي به ظاهر محترم و با فرهنگ بهم بگين كه شما كه از اولين اقوام ايراني بودن چه سلسله هايي رو تشكيل دادين؟ساساني؟غزنوي؟سلجوقي؟صفوي؟؟
پس چرا نامي از شما در تاريخ ما نيست؟يا اگر خيلي بزرگ بودين چرا رضاخان شما هارو فرستاد مرزهاي كشور؟كه پيش مرگ ما بشين؟
خوشبختانه هركسي اندكي تاريخ بخونه متوجه ميشه كه اقوام كرد هيچ تارييخ وتمدن مشخصي نداشتند و ندارن.
و هرچي ميگين يه سري تاريخ جعلي و ساختگيه!!
پاسخ ها
محمد رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
سهیل نمیدونم کردها چه بلایی سرت آوردن ولی هرچی شده خدا شفات بده .
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
سهیل جان حق با شماست منم همیشه به این سوال فکر میکنم ول پیدا نمیکنمی جوابی
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
دقیقا اولین قوم ونژاد درایران کردها بودن مادها وهخامنش ساسانی وساکاییها وسامانیان همه کردبودن صفوی وسلجوق وغزنوی خیلی بعدها بعد از حملی مغولهای تاتار به ایران وارد شدن ریشه ی اونها به 1400سال قبل برمیگرده نه مث کردها به 2716 سال قبل حالا این فقط مربوط به ایرانه درحال که اولین خواستگاه بشریت تو دیاربکر وشانلی اورفا بابیش از 12000هزار ساله .الان تفهیم شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بی تاریخ وتمدن شما مغول زاده ها هستین که کارتون از 1400سال قبل فقط شده دزدی وغارت مال وآب وخاک وناموس وتمدن وفرهنگ بقیه ی اقوام ایران مث زمانی که شاه عباس صفویه احمق امثال شما رو کوچ دادبه شهرها وروستاهای کردنشین تو شمالغرب ایران الن هم ادعای آب وخاک دارین
پژمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
10
14
من از ایرانی بودنم افتخار نمیکنم فقط تمدتن خارجی و اروپا و منم از ایران میرم ایران جای زندگی نیست مردم خوبی هم ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
خوش اومدی
ضد شایعه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
8
23
ایرانی کیلو چند؟!؟!؟ خواهشاٌ برا یه بار هم که شده از مرز ایران خارج شید و ببینید ایرانی تو چشم کل دنیا بی فرهنگترین آدمای رو زمینن. زیاد هزینه نکنید و جای دوری نرید هاااااا برید افغانستان. ثانیا من خودم از اصفهان پاشدم رفتم اربیل اما چیزی به اسم جنگ و دعوا و مرافعه ندیدم و فقط چند تا از ما ایرانیای مشروب ندیده از بس مشروب زده بودند که صدا عربده هاشون تا خود مرز ایرانم میومد. و فکر کنم تنها سیاست اینگونه شایعات و خزعبلات همون خراب جلوه دادن چهره ی این کشوره که کسی پانشه بره اونجا. فکر نکنم چیز دیگه ای هم باشه. لطف کنید کلیپ رو دقت کنید ببینید من چی گفتم..
emrah
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
4
23
سلام بچه هامنم كردم نه زياد مذهبيم نه سياسي يعني سرم به كار خودم گرمه بيايد به جاي اين بحث ها انسان بودن رو ياد بگيرم نه توهين كردن به نژاد رو.راحتتر بگم ادم بشيم بسه ديگه تورو خدا
موزیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
16
15
دستشون درد نکنه.حق این وطن فروشای بی پدر مادر همینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
15
11
حقشونه وطن فروشا
حسينعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
8
18
سالهاي قبل نيز خوانندگان در كردستان عراق برنامه اجرا كردند و مشكلي پيش نيامد امسال حتما" خود ايرانيها چنين شرايطي را پيش آورده اند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
6
25
اگه کردها بی فرهنگند پس چرا خواهر و مادرت رو فرستادی اربیل ؟اولا ثابت شده که ایرانیهای بی ظرفیت اونجا حسابی مست کردن دوماُ:چون زنهای ایرانی عقده آزادی حجاب دارند رفته بودن اونجا و حسابی عقده خودشون رو در آورده بودن سوماُ:یکسری مذهبی تو اربیل با برنامه قبلی از این قضایا استفاده کرده و کاری کردن که دیگه اونجا کنسرت برگزار کردن عادی نشه . پس خواهشا نظرات الکی و تو هین آمیز نکنید من تو کنسرت بودم و تو هر ماه چند بار میرم اربیل و سلیمانیه و خیلی هم با فرهنگند این ایرانیهان که بی ظرفیت و ... هستن
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
دقییقا همینطوره که داش علی گل گفتن با اضافه کردن این مطلب که اغتشاش کننده های مذعبی ایرانی بودن که نمیخوان خواننده ها در نرز ایران کنسرت بزنن
داریوش کبیر
|
United States of America
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
17
10
کرد هایی که تو ایران هستند،آیا اگر به زنان و دختران کرد شما هم اینطوری تعرض میشد ،باز هم همین واکنش را که توهین نکنید و از این حرفا میزدید؟؟؟؟کاملا مشخصه که همه با ایرانی بودن ما مشگل دارن.اگه دولت بیاد و کنسرت ها رو در چارچوب و ظوابط اخلاقی در مناطق آزاد کشور خودمون برگزار کنه،هم ارز از کشور خارج نمیشه و هم این مشگلات پیش نمیاد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
میشه بگی کدوم تعرض؟ من که هر چی تو ودئوها نگاه می کنم تعرضی نمی بینم. قضیه ساده اس: کردستان عراق که با ایران هم مرزه داره تبدیل میشه به مرکز تجمع ایرانیان خارج از کشور. حاکمیت این رو نمی پسنده و می خواد هر جور شده با ایجاد اخلال در این گونه مراسمات نزاره پای ایرانی های مخالف داخل و خارج کشور به اقلیم باز بشه. دیگه چرا بحث نژادی و فرهنگی می کنین؟
shayan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
21
5
برگزاری کنسرت در یک کشور عقب مانده کاملا اشتباه بود.عراقیها چه در اربیل باشن چه در بغداد ویا کوره دهاتاش باز هم هنوز نتونستن عقب ماندگیهای8سال جنگ با ایران و10سال جنگهای داخلی را جبران کنند
shirin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
4
11
فقط از هم وطنای عزیزم میخوام هر حرفی رو باور نکنید اگر یکم دقت کنین میفهمین این خبر دروغی بیش نیست زنده باد ایران و ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
اونا عقب ماندن یا تو که این وضع کشورت بدبخت،اونا تو جنگ کشته و زخمی وآواره دادن یا ایران
Shilan Rostami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
1
22
فقط میتونم بگم بسیار بسیار متاسفم ! بی ظرفیتی خودمان و غرض شخصی دیرینه مان را به پای فرهنگ وتمدن وملییتهای دیگر نگذاریم!اربیل وسلیمانیه سالهای مدیدیست شاهدبرگزاری انواع کنسرت بزرگترین خوانندگان خارجی بوده وباموفقیت وبی اغتشاش به پایان رسیده!به کسانی هم که از تاریخ ایران هیچگونه اطلاعی ندارندپیشنهادمیکنم سری به کتابخانه های عمومی شهر بزنند وکتابهای تاریخ تمدن ایران رو نگاهی بیندازند!(همین بس که ماندانا مادرکورش کبیربه روایت صدهاکتب تاریخی که نویسندگانش فارس,ترک وخارجی بودنددخترآخرین پادشاه مادکرد بوده است!)
پاسخ ها
poyan
| United States of America |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
ey goul gofti in nazar baes 100 ta like mikhord
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
13
9
زمانی که صدها تریلی از کنسرو،کولر،آب معدنی و .... میفرستادن برای مردم عراق باید منتظر این روزها میموندیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
5
6
از اينكه با آب تاب اعلام ميكنيد به زنان ايراني تعرض شده كلاهتان را بزاريد بالا مرهبا به غيرتت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
هه هه مرحبا به بی فرهنگی بعضیا که همش دنبال ناموس مردمن
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
همه جا متجاوز محکومه و تعرض شده مظلوم ولی برای شما انگار برعکسه
مرهبا هم « مرحبا » است
خورشيد زريبار
|
United States of America
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
6
19
اقايي كه به نام ايران شركت كرديد اره اربيل كردستان مگه كردستان چشه هان خوب بد كردن كه از زناي بيحجاب بدشون مياد تازه مگه ما تو ايران كرد نداريم اينم بگم كه نصف ايران كرده مثه خوده كردستان كه وسعتش ادماش فرهنگشون بيشترو بزرگ تر از بعضي از ادما وشهراست كردستان هيچ كرمانشاه چي مهاباد چي ايلام چي بازم بگم اينا پيش شما ادم نيستند چون كردند اره به عرض تون برسونم خيلي از شما سرتريم و در جواب اقا پژمان هم بگم تو اگه كردي يه كم غيرت داشسسته باش اگه بيفرهنگي خودت و باما حساب نكن كردا از همه بافرهنگ ترن چه كرد ايران چه كرد كشور هاي ديگه حاليته اين خود ايرانيا بودن كه باعث اين دعوا شدند چون خود منم شاهدوناظر اونجابودم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
به گفته‌ی مجله جئوگرافی نشنال فقط ۷ درصد در ایران کرد هستند که در ۵ استان (خراسان شمالی- کردستان-ایلام-آذربایجان غربی-کرمانشاه) که هیچکدام هم ۱۰۰درصد کردنشین نیست، عمده زندگی می‌کنند.
خوزستان هم اول بختیاری دوم عرب سوم لر و چهارم فارسنشینه و هرگز کردنشین نبوده و نیست.
رضا
|
Kazakhstan
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
12
9
کردهای ایرانی عزیزن و هموطن ما ولی کردهای اربیل عراقی اند و عراقی ها هم از هزار سال پیش دشمن ما بودند اربیلی ها اکثرآ ..... ودر فقر بسیار شدید فرهنگی به سر میبرند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
5
7
این کارترکیه بودکه میخواست توریستهای ایرانی رابه کشور خودش بکشونه اون هم باهزینه بالا
hosen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
3
14
اصلا اینجوری نیست بهترین زندگی رودارن وبه کردها هم اهانت نکنید چه ایرانی باشه چه عراقی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
6
15
کل دنیاروبگردید هیش کی به کردها نمیرسه وانهای که به کرداتوهین می کنند ادبشون رو به رخ میکشن.ok
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
مخصوصا پژاک و کوموله
hosen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
2
13
درجواب اقا سهیل اولا که تواگه مطلعه داشتی این حرفا رو نمیگفتی کردها از نسل مادهستند ومادها درکل جنگ هابه پارسها کمک کردن ودایی داریوش کبیر ماد بوده به اسم هوخشتره وبه کرداهم بی احترامی نکن چه توچه کربران دیگه وشیدا کاملا درست گفته ولی تو دیگه....
مخاطب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
3
17
ای کسی که با نام پژمان نظر داده ای شاید شما خودت بی فرهنگ باشی و با دیدی که درباره خودت داری به کردها توجه می کنی اما حق نداری مورد مردم کرد با آن سابقه فرهنگی و تاریخی توهین کنی. فکر کنم نیاز داری به مطالعه و آگاهی بیشتر تا بتونی درست فکر کنی و درست حرف بزنی.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
20
3
اربیل آخه کجاست اینارو صدام در بدر شون می کرد اون خوب اینارو میشناخت
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
2
10
واقعا متاسفم که به علت بی اطلاعی خودتون از تاریخ و از جریانی که پیش اومده به جون هم افتادین بهتره که اولا در مورد این جریان پیش اومده حسابی مطمئن شین بعدش توهین کنید متاسفانه دلیلش همینه که ما همش به جای پیش رفت همش نسبت به همه کشورهای دنیا پس رفت داریم دلیلش همین تعصب های کور کورانه و تفرقه های ملیتی و مذهبی که هنوز متاسفانه به خاطر سود جویی خیلی ها شاهدش هستیم و باز هم داریم آب به آسیاب همینا میریزیم پی کی میخواهیم چشمامونو باز کنیم و یکم عقلانی فکر کنیم چرا چهره ایرانی تو تمامه دنیا این جور شده ؟؟؟؟؟؟؟واقعا متاسفم برای ایران و هر ایرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
18
7
با سلام
اخه جا قحطی بود رفتن بین کردا کنسرت گذاشتن هنوز تمدن به اونجا نرفته نمیدونن کنسرت چیه فکر کردن باید بریزن بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
اره راست میگی باید تهران کنسرت میدادن!!!!!!!!! خلایق هرچه لایق! حقیقتا راست گفتن که حکومت ها اینه فرهنگ ملت ها هستند.
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
حکومت بارزانی هم آیینه ملت اقلیم است!
koorosh
|
United States of America
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۷
3
9
در این خاک زرخیز ایران زمین
نبودند جز مردمی پاک دین
همه دینشان مردی و داد بود
وز آن کشور آزاد و آباد بود
چو مهر و وفا بود خود کیششان
گنه بود آزار کس پیششان
همه بنده ناب یزدان پاک
همه دل پر از مهر این آب و خاک
پدر در پدر آریایی نژاد
ز پشت فریدون نیکو نهاد
بزرگی به مردی و فرهنگ بود
گدایی در این بوم و بر ننگ بود
کجا رفت آن دانش و هوش ما
که شد مهر میهن فراموش ما
که انداخت آتش در این بوستان
کز آن سوخت جان و دل دوستان
چه کردیم کین گونه گشتیم خار؟
خرد را فکندیم این سان زکار
نبود این چنین کشور و دین ما
کجا رفت آیین دیرین ما؟
به یزدان که این کشور آباد بود
همه جای مردان آزاد بود
در این کشور آزادگی ارز داشت
کشاورز خود خانه و مرز داشت
گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
گرامی بد آنکس که بودی دلیر
نه دشمن دراین بوم و بر لانه داشت
نه بیگانه جایی در این خانه داشت
از آنروز دشمن بما چیره گشت
که ما را روان و خرد تیره گشت
از آنروز این خانه ویرانه شد
که نان آورش مرد بیگانه شد
چو ناکس به ده کدخدایی کند
کشاورز باید گدایی کند
به یزدان که گر ما خرد داشتیم
کجا این سر انجام بد داشتیم
بسوزد در آتش گرت جان و تن
به از زندگی کردن و زیستن
اگر مایه زندگی بندگی است
دو صد بار مردن به از زندگی است
بیا تا بکوشیم و جنگ آوریم
برون سر از این بار ننگ آوریم

فردوسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
14
17
نوش جونشون هر بلایی سرشون اومده باید سرشونم میبریدن تادیگه هوس این جور غلطارو نکنند.دم هرچی کرد عراقه گرم.
وی آی پی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
19
8
شانس اوردن که سرشونو نبریدن کسی که به اربیل میره جونشو کف دستش گذاشته این کردا خطرناک هستند صدام خوب این ملت رو شناخته بود که به کوچیکوبزرگشون رحم نمیکرد حیف ایرانی که باید برن تو اربیل کتک بخورن
پاسخ ها
نسرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰
خاک برسرت با خودتو این نظر وفکرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
21
4
این کردای اربیل واقعا وحشی هستند اونایی که میگن دعوا نشده این لینک رو تو آپارات مشاهده کنند
http://www.aparat.com/v/RbVwn
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
19
6
وقتی 4 تا دهات شدن کشور کردستان بهتراز این نمیشه
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
14
9
این فیلم حقیقت دارد من خودم شخصا اونجا بودم یه جوری بود که گفتم دیگه برنمی گردم تموم شد مردم واقعا آدم انقدر وحشی ندیده بودم پلیس ها شونم از مردمش بدتر
تیشه
|
Kazakhstan
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۶
3
17
خنده داره. تمدن یعنی کنسرت گذاشتن؟؟ کردها ی هرجای دنیا از بی عفتی بدشون میاد وخونشون به جوش میاد.
چاو رش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۰
4
10
تح له و درویه ی سهیل کردی؟ هه تی وه کوردیک هه ر موره ت لی بکا گوی به خوت دا ده که ی کاکه چکول"هه ی لو"
آریوبرزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
15
5
من در گذشته معتقد بودم که همیشه به کرد ها اجحاف شده.زمانیکه صدام آنها را قتل عام میکرد اشک میریختم.میگفتم که دولت ما باید حمایت بیشتری از آنها بکند.ولی متاسفانه آنها نشان دادند که من و خیلی های دیگه اشتباه میکردیم بلا نسبت کردهای کرمانشاه و یک سری از کردهای کردستان ایران.برادر من راننده هستش و انسان با فرهنگیه وقتی از نامردیهای کردها میگه واقعا دل آدم به درد میاد .اینکه وقتی ازت خوششون نیاد تو رو متهم به توهین به آقای بارزانی ویا حضرت عمر میکنن و در بعضی موارد تا دم مرگ ایرانیها رو کتک زدند...القصه اینها موارد جزیی هستند وقتی نوشته ها رو میخونید خودتون به واقعیت پی میبرید.برای امتحان یه سر برید بازار روز محله تون رفتار بیشتر فروشنده های کرد رو ببینید وقضاوت کنید
سيروان
|
United States of America
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
4
11
اين ها همش دروغه باور نكنين مردم اين ها شايعه هستند من خودم اونجا بودم
rahman
|
Iraq
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
1
19
نگاه کنید یه احمق بدون مدرک وویدویی که هیچی توش نیست داره بین کردهاومردم ایران تفرقه میندازه باباما چاکرهمه ایرنی هاهم هستیم
سوده
|
France
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
3
11
دوستان عزیز، کرد و فارس و عرب و عجم چیه؟ چرا فقط هیتلر رو به نژاد پرستی متهم می کنند؟ من کرد نیستم، اما تا به حال از هیچ کُردی بدی ندیدم، اتفاقاً به نظر من مردمان کرد از بهترین ها هستن... نژاد پرستی رو تموم کنید. همه ی ما فرزندان آدم و حواییم. انسان بودن هنر نیست، بیاید کمی انسانیت داشته باشیم.
شاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
8
11
1- تاریخ و فرهنگ 2700 ساله کرد احتیاجی به تایید کردن یا نکردن شما ایرانیا نداره.2- بهتره بدونین مردم کرد نشین کی تو خاک ایران هستن خیلی بافرهنگ تر از جاهای دیگه ن میتونید یه سر به اصفهان و یزد و قم و شمال بزنید تا بفهمید، این حرف خود مردم ایرانه نه کردها.3- اقلیم کردستان جای شما ایرنیا نیست خیلی خیلی لطف کردن راهتون دادند. بایستی همتون رو انگشت نگاری میکردند و اگر اینکارو نکردند بخاطر بزرگواری خودشون بوده.4- و توصیه مهم بهتره کی فکر اقلیم کردستان را از اون مغز پر از توطئه تون خالی کنید و گرنه با شماها همون طوری رفتار خواهیم کرد کی در شانتون هست و باید رفتار بشه. اقلیم جای جولان شماها نیست کرد نشینه و هیچ نژاد دیگه ی رو برای ایجاد توطئه راه نمیده یادتون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
من تو قم هستم تا حالا نه سر کسی اینجا بریده شده و نه بمبگذاری شده و نه مسلسل از پنجره کسی دراومده . نه تجزیه‌طلبی و نه خیانت به وطن

تاریخ ۲۷۰۰ ساله هم برای تو زیاده چون تاریخ ۹هزارساله قم و ۷ هزارساله تهران و ۱۰هزارساله سیلک کاشان و ۵۰ هزارساله نایین رو نشنیدی.

هیچ آدم عاقلی وارد جنگل نمیشه مگر اینکه پیه نیش و گاز درندگان رو به تنش مالیده باشه.
دختر کورد
|
United States of America
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
6
8
عزیزم شناخت نداری توهین نکن اقای غیرتی کردا هیچ مشکلی ندارن عراق همشون ک بد نیستن هرجاییو بگیر خوب داره بدم داره مردمای اربیل ک عربن یکمی کثیفن وگرنه الباقی سرشون بره نمازشون نمیره خواهشن برا خودتون شخصیت قائل باشین خبر ندارین توهین بجا ب همه ی کردا نکنین
سردار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
5
15
اربیل چیه هولیر .در ضمن تاریخ 2800ساله کوردی نشان از فرهنگ وتمدن کورد.بعدحتما یه اتفاقی افتاده که کتک خوردن نوش جان .تازه فرهنگ شما عجمهای سیرپولدارو تو کهریزک دیدیم .تورو خدا حتما بیاید عراق چون نیاید از گرسنگی میمرن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
کهریزک هرچه کردند ، سر کسی رو نبریدند وگرنه تجاوز و کتک رو در تاریخ شما ( تهران قدیم نوشته جعفر شهری) خیلی جلوتر و وحشیانه‌تر خوندم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۷
2
11
همانا گرامی ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست .
حجرات 14
قوم و تاریخ مهم نیست عزیزان
تقوا و انسانیت مهمه
يه آريايى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
3
10
من خودم ايرانى ام ولى از حرف هاى بعضى از هم وطناى بى سوادم ناراحت شدم.آخه دارن به ٣٥ ميليون کرد توهين ميکنن.اگه تاريخ کردها رو از تاريخ ايران جدا کنيد متوجه ميشيد که کوروش بزرگ و رستم و ابومسلم خراسانى و... وجود نداشتن و به جز چندتا اسم عربى و ترکى چيزى از تار يخ مون باقى نمي موند.که اينجورى بگيم آريايى آريايى
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
لطفا ... مفت نخور
کورش بزرگ در تورات و کتابهای اروپاییان هم نامش اومده
رستم که در اوستا هم نامش هست. ابومسلم که شخصیت تاریخی دوران عباسیان و امویانه

اگه نسبت به اینها عقده نداشته باشی کسی نمیفهمه یک اغوز مغولزاده هستی که از آب گل آلود میخواهی ماهی بگیری
کوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
6
8
بیشتر تماشاچیا فارس بودن حالا در ورزشگاه آزادی هم جمعیت زیاده چنین چیزایی میبینیم کلا ایرانیا فرهنگ قدیمی دارن ولی فرهنگ جدیدی ندارن برای کنسرت اینا جنبه ندارن البته
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
توی اسمت «ی» اضافه گذاشتی. اگه اسمت رو هم نمی‌نوشتی از چیزهایی که از دهنت بیرون اومده معلوم بود
کوین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
9
8
اگه فارس با فرهنگ بود خوانندهش در ایران کنسرت برگذار میکرد .به نظرم فارسها باید به کشور خودشون برگردن افغانستان و تاجیکستان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
میشه بگی فرهنگ به گویش شما چی میشه؟
اصولا تو چی هستی که نظرت باشه؟ آغای احتمالا تورک که خودت رو انداختی وسط، افغانستان و تاجیکستان هم ایالاتی از کشور ما هستند که بی‌کفایتی اغوزهای قجر از دست رفتند این امثال تو هستی که باید دیر یا زود به همون آلتای مغولستان برگردی.
ناصری موزیک 1787
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
3
13
والا تا اونجایی که من شنیدم تمام دنیا به کردها احترام میذارن واونارو به چشم ادم های مهربون مهمان نواز خونگرم با احترام وغنی از فرهنگ میدونن . حالا بگذریم که ازبخت بدشون همیشه بهشون ظلم شده .هیچوقت کردی به مکانی حمله نکرده همیشه بهش حمله شده وازخودش دفاع کرده .کمی ادم باشید فقط کمی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
یه نمونه میشه بگی؟
هدیه
|
Iraq
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
3
4
بیا اینم از خواننده های ما واقعا که
هویدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
3
10
با سلام متاسفانه یه سری ادمای بی سواد و متعسب هرچی از دهنشون در میاد نثار مردم کرد میکنند عزیزان این شخصیت شمارو نشان میده درجه عقل و شعور شما رو نشون میده کرد فارس ترک نداره دوستان توهین به هیچ قوم و ملتی در دنیای امروزی جایی نداره این حرفها مال 1000 سال پیشه دنیای امروزی جایی برای تعصبات قومی وقبیله ای و دینی نداره فقط اینو بگم و بس که افرادی که به هر قوم و ملتی توهین کنند از بی سوادی وفهم وشعورشونه نه از اگاه بودن و درک بالاشون این دسته ادمای نزاد پرستی هستند که جایی در دنیای امروزی ندارند زنده باد نلسون ماندلا
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
یکسری از کسانی که آتیش بیار معرکه هستند، پانترکیست‌ها هستند
مرصاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
4
12
احمق و بی شعور اونیه که به هر دلیلی بخواد دعوای قومیتی راه بندازه و بگه مردم فلان شهر بافرهنگن و فلان شهر بی فرهنگ
همه جا خوب و بد با همه پس چرا بحث الکی میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
یک دسته از کسانی که اینجا از آب گل آلود ماهی میگیرند پانترکیست‌ها هستند
Ebi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۱
3
14
با سلام من فارس زبان هستم و هیچ تاسبی نسبت به هیچ قومی ندارم .من مدت زیادی با بچه های کرد رابطه داشتم حداقل اینکه طی این چند سال هیچ بدی ازشون ندیدم .برای شناخت هر فرهنگی باید در اون موقعیت قرار گرفت بعد اظهار نظر کرد.
سئولو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
5
14
زنده باد وطنم ایران و زنده باد نژادم KURD
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۲
تعصب
مجید
|
Finland
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
2
13
سلام من اهل کرمانشاهم. کردهای غیور ایران 8 سال زیر بمب و موشک و گلوله بودند و این همه خسارت دیدند. هیچکس حق توهین به ملت عزیز کورد را ندارد .درود بر تمام کورد ها در هرجای ایران که هستند.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
4
9
اربیل بهترین جاست کردها تمدنی خوب دارن اگه زشته نرن
هورام
|
United States of America
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
5
6
جواب ارمین. برو اونجا ببین تو از گشنگی مردی یا اونها
ايلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
6
8
سلام به همگي
من از استان ايلام بهاتون حرف ميزنم واقعاچه كشور پول داريه ايران كه طي يك سال گذشته ٥٠٠٠جوان كورد ايلام رفتن استراليا در ضمن هيچ نيازي ما به اثبات تاريخ كورد نداريم فقط اگه بيستون كرمانشاه را معرفي كنيم ثانيا انشالله به روز پيروزي كردستان بعدا مشخص ميشه كوردها ايرانين يا فارسها
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
اولا از ... فارسها نخور
ثانیا بیستون کرمانشاه آثار حکومت پارسیان است و بس
ثالثا مهاجرت نشانگر نبود نفت و گاز و ۳هزار معدن ایران نمیتونه باشه
دخترکوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
3
17
حتما بخونید
؛ ﺗﻮ ﮊﺍﭘﻦ ﻗﻮﺭﺑﺎﻏﻪ ﻭ ﻫﺸﺖ ﭘﺎ ﻭ ﺑﻌﻀﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺯ ﺁﺑﺰﯼ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﺗﻮ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻧﻬﺎ ﭘﻮﺳﺖ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ، ﺗﻮ ﭼﯿﻦ ﺳﮓ ﻭ ﮔﺮﺑﻪ ﻭ ﺑﻪ ﻗﻮﻝ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻫﺮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﻧﺪﻩ ﺍﯼ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ . ﻣﺎﻫﯽ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ ﺗﻮ ﺭﻭﻏﻦ ﺳﺮﺥ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ. 2000 ﻧﻔﺮ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺸﻦ ﺗﻮ ﯾﮏ ﺳﺎﻟﻦ ﺩﺭ ﻋﯿﻦ ﺑﯽ ﺣﯿﺎﯾﯽ 2 ﺑﻪ 2 رابطه ی....برقرار ﻣﯿﮑﻨﻦ. ﺗﻮ ﺟﻨﻮﺏ ﺷﺮﻕ ﺁﺳﯿﺎ ﺗﻮ ﺑﻌﻀﯽ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ ﻭ ﮐﻠﯽ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻥ. ﺗﻮ ﻫﻨﺪ ﮔﺎﻭ ﺭﻭ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻥ ﭼﻮﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﻘﺪﺳﻪ ﺑﻠﮑﻪ ﭘﻬﻦ ﮔﺎﻭ ﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﺭﻥ . ﮐﺮﻩ ﺍﯼ ﻫﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺑﺒﯿﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻪ ﺗﻤﻮﻡ ﻣﯿﺸﻪ ﺟﻠﻮ ﺩﻭﺭﺑﯿﻦ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﮕﻦ ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﻢ ﻭ ﻣﺎ ﻫﻢ ﻣﯿﺎﯾﻢ ) ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﻦ ( ﻫﯽ ﺗﻮ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺷﯿﺮ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺍﻣﺎ ﺗﻮ ﮐﺸﻮﺭ ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﺎﺯﻥ ﻭ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﻨﻦ ﺑﻄﺮﯼ ﻭ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﺳﻤﺖ ﺗﯿﻢ ﻣﯿﻬﻤﺎﻥ ﭘﺮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﻭ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﻨﺎ ﺭﻭ ﺗﻮ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺷﯿﺮ ﻧﻤﯿﮑﻨﻪ. ﺗﻮ ﺑﺮﺯﯾﻞ ﺳﺮ ﺩﺍﻭﺭ ﺭﻭ ﻭﺳﻂ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺒﺮﻥ. ﺗﻮ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﯾﺎﺭﻭ ﺍﺳﻠﺤﻪ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ 20 ﺗﺎ ﺩﺍﻧﺶ ﺁﻣﻮﺯ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﺸﻪ. ﺗﻮ ﺍﺭﻭﭘﺎ 2 ﺗﺎ ﻣﺮﺩ ﺧﯿﻠﯽ ﺭﺳﻤﯽ ﺑﺎﻫﻢ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﯿﮑﻨﻦ. ﺗﻮ ﻋﺮﺑﺴﺘﺎﻥ ﺯﻧﻬﺎ ﺣﺘﯽ ﺣﻖ ﺭﺍﻧﻨﺪﮔﯽ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﻥ! ﻭ 1000 ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯽ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻋﺠﯿﺐ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺩﯾﮕﻪ.. ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ ﮐﻞ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﺎﻥ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻬﺎ ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﻦ، ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﻫﻢ ﺗﯿﺮﯾﭗ ﺭﻭﺷﻦ ﻓﮑﺮﯼ ﺑﺮ ﻣﯿﺪﺍﺭﯾﻢ ﻣﯿﮕﯿﻢ ﻣﺎ ﺑﯽ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﻢ. ﺧﺪﺍﯾﯿﺶ ﺍﮔﻪ ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺍﻭﺭ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﺸﺘﻦ ﻫﻢ ﻣﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﺟﺎﻡ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﻣﺤﺮﻭﻡ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ ﻫﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻟﻤﻮﻥ ﺗﻌﻠﯿﻖ ﻣﯿﺸﺪ !! ﺍﮔﻪ ﻣﺎﻫﯽ ﺭﻭ ﺯﻧﺪﻩ ﺯﻧﺪﻩ ﺗﻮ ﺭﻭﻏﻦ ﺳﺮﺥ ﻣﯿﮑﺮﺩﯾﻢ ﺗﺤﺮﯾﻢ ﻫﺎ ﺭﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﮑﺮﺩﻥ !!!! ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻓﺮﻫﻨﮕﯿﻢ ﺑﺨﺪﺍ، ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻮﻧﮕﺮﻡ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ، ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﺑﯿﻦ ﺍﻟﻤﻠﻠﯽ ﮐﺸﻮﺭﻣﻮﻥ ﺧﯿﻠﯽ ﺿﻌﯿﻔﻪ، ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻧﮋﺍﺩﻣﻮﻥ ﺁﺭﯾﺎﯾﯿﻪ، ﻣﺸﮑﻞ ﻣﺎ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻓﺮﻫﻨﮓ 2500 ﺳﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﯾﻢ، ﺁﺭﻩ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ، ﺍﻭﻧﺎ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﻥ ﻭ ﻧﻤﯿﺬﺍﺭﻥ ﻣﺎ ﺗﻮ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﻤﻮﻧﺠﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺑﺸﯿﻢ. ﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺑﺖ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺩﻥ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺭﻭﺯﯼ 1000 ﺑﺎﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﻭ ﺷﮑﺮ ﮐﻨﯿﻢ. ﻋﺸﻖ ﺍﺳﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻭ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ،
پاسخ ها
سورنا
| Germany |
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
دختر کوروش دمت گرم واقغا حرف دل من رو زدی
سورنا
| Germany |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
دمت گرم دختر کوروش
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
دمت گرم ولی باید یادآور بشم که ۲۵۰۰ سال تاریخ شاهنشاهی ماست نه فرهنگ و تمدن. فرهنگ و تمدن ما از ۲۰۰هزارسال پیشه که آثار انسان در میرک سمنان یافته شد.
Yahya
|
Singapore
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
3
13
کیچکس حق توهین کردن به کرد را ندارد چون توهین کردن به کرد توهین کردن به کوروش بزرگ اینو همه بفهمید
چنگیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۳
9
4
به نظر من باید سر بریدن رو دوباره شروع کنیم. چون بعضی ها دارن غلط اضافی میکنند
reza
|
Germany
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
2
11
بژی کردستان
ولمساق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
2
11
بدون هیچ تعصب خدایش کردها قومی باتمدن وبا فرهنگ هستند نباید مورد توهین قرار گیرند شماها که هیچ مطالعه واگاهی ندارید چطوری الکی توهین میکنید ما بزرگان زیادی داشتیم که نه یک کشور بلکه جهانو میتونستن اداره کنن وای برشما که هیچی نمیدونیین غیر ازترور
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
منظورت پژاکه یا کوموله؟
امین
|
United States of America
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
1
12
باید واسه یک مشت آدم ساده لوح و زود باور تأسف خورد که اینقدر راحت گول شایعت رو میخورند و به هر قومی که اصالت داره توهین میکنند، من یک ایرانی اصیلم که از هیچ قوم اقلیتی نیستم اما اقوام ایرانی ما اینقدر اصالت دارند که شایسته توهین نباشند، لطفاً یک ذره بجای خودتون خجالت بکشید!!!!!!!
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
2
7
من مازندرانی ام کردهاهم تقصیری نداشتند اما چرا که ما این افراد یعنی ابی ومنصور به مابی اعتنایی می کنند وارزش قاعل نمی شوند را دوست داریم پس سعی کنیم خوانند گان ارانی مانند محسن یگانه وشهرام شکوهی راحمایت کنیم
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
10
3
خاک بر سر ما ایرانیها که بلند نشیم بریم اربیل واسه تفریح چون ارزش پول خرج کردن را ندارد جایی که پول زودتر از فرهنگ بیاد بهتر از این نیست خواهشی که از هموطنان عزیزم دارم به اربیل وسلیمانیه سفر نکنند چون نه جای تفریحی داره نه امنیت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
2
6
متأسفانه طبق معمول همیشگی این کامنت ها و این جور اتفاقها کامنت ها به دو دسته تقسیم می شوند. عده ای که خیال می کنند کنسرت رفتن و رقصیدن یعنی سواد و فرهنگ و تمدن و فحش دادن به آباء و اجداد خودشان و فرهنگ سرزمینشان یعنی حد اعلای نو اندیشی و عده ای دیگر که این وسط از آب گل آلود ماهی بگیرند و یک فحش به این طرف بدهند و یک فحش به طرف دیگر. دیگرانی هم هستند اما قلیل که صدایشان در میان این دیوانگی دست جمعی گم است. این اولین باری نیست که در سراسر جهان کنسرتی به هم می خورد. از گروههای بزرگ و مشهور غربی در غرب گرفته تا خوانندگان و هندمندان پاپ ساکن ایران که قصد برگراری کنسرت در آمریکا و کانادا را داشته اند. به هر حال حمله به سالن و تماشاچیان پذیرفته نیست اما عصبانیت و عصبیت چه از طرف ایرانی ها و کردها از آن هم بدتر است. هیچکدام تافته جدا بافته نیست و هیچکدام هم عقب مانده و مرتجع نیست. اگر دوستی و برادری و محبتی هست آن را قوام دهید اگر هم کسی تخم کینه و دشمنی کاشته با این کامنت های بچه گانه و عصبی آن را آبیاری نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
حضور پانترکیست‌ها بسیار مشهوده (نمونه‌ش اون بالا یکی نسبت به واژه‌ی آریایی ..... زده بود)
اسرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۶
2
6
سلام.
من خودم کنسرتشون بودم واصلا چنین اتفاقی پیش نیومد واز همه خواهش می کنم چه کرد وچه غیرکرد همه آدمیم ویه نژاد داریم زود قضاوت نکنیدالان کوردستان عراق طی سال های کمی تونسته پیشرفت چشم گیری داشته باشه.
ناشناس فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۰
4
4
مدیر نامحترم این سایت
این پست رو حذف کن
واسه خودت اینجا بازار باز کردی با دو کلیپی که هیچی معلوم نیست .
هدفت از این توهین کردن به یک ملت چیه الان شما ؟؟؟؟؟ به چیه خودت می نازی ؟؟؟؟؟؟؟
پاکش کن تا پاکت نکردم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
الکی ننویس فارس معلومه که کردی
HLDV
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
1
5
عراق خنگ این همه جوون هی مارو کشتی بس نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Finland
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
0
4
سلام، دوستان عزیز چرا در خصوص اقوام ایرانی بدون مطالعه هرچه دلتان میخواهد می نویسیداگرمن بگم کوردم ایرانی نیستم شما بگی لرم ایرانی نیستم دیگر بگوید بلوچم ایرانی نیستم و....پس کی ایرانیست اتفاقا یکی از اقوام اصیل ایرانی که از سیبری به این سرزمین مهاجرت کردندآریاییها بودند که شاخه اصلی آنهاکردها هستند بروید تاریخ ایران باستان را مطالعه بفرمایید متشکرم.
(یک بختیاری)
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
کدام سیبری؟ اگر مهاجرتی بود از ایران به هند و اروپا بود.
چرا ما پوست و چشم و مویمان مثل مردم نزدیک سیبری کمرنگ نیست؟
چرا هیچ نمونه‌ی تاریخی در سیبری نداریم؟
سیبری اصلا قابل اسکان نیست. سابقه زندگی در ایران ۲۰۰هزارسال است ولی سیبری!!
پريا سنندج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
1
8
كردها فرهنگشون از همه مردم ايران سر تره. لباس زبان پوشش و همه چي... لطفا توهين نكنيد اونم براساس يه ويديو...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
نمونه‌ش پژاک ، کوموله ، پ ک ک ، اسماعیل شکاک ، خفاش شب و ...
شایعه ساز
|
Afghanistan
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
2
4
چرا ایقدر دروغ مینویسید
rosa
|
Turkiye
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
1
7
عزیزان بهتره بدونید مردم کردستان بسیار مردم نازنینی هستند و بجای توهین کردن بهشون باید از رهبرشون بخاطر احترامش به همه ی قومها تشکرکنید من خودم اونجا بودم و بهتون اطمینان میدم که کساییکه اون بی نظمی رو موجب شدن ایرانی های اجیرشده ی جمهوری اسلای بودن.
کرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
6
1
دهن این ناشناس عوضی رو بایدسرویس کرد بدبخت برو گداییتو بکن بخدا اراده کنه ایرانی اربیل مربیل کیلو یک فس کار داری اونم فس معده ای
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
0
8
اگه كردها و عزيزان لب مرز نبودن شماي ناشناس به عراقي ها مجبوري ميگفتي بابا!
همه ايراني هستيم حال از هر قوم و زباني
بي احترامي ممنوع
حامد
|
United States of America
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
2
10
سلام من یه ایرانی ام زبانم فارسیه کشورم رو هم خیلی دوست تو بدترین جاهای این مملکت هم خدمت کردم و کردهارو هم خوب میشناسم لطفا در مورد مسائل قومیتی قضاوت نکنید و ایراد یه نفر رو به قومیتش نسبت ندید همه جا آدم خوب وبد هست درود به همه کردها مخصوصا کردهای ایران
شهاب
|
Singapore
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
2
2
خیلی عجیبه تا حالا به این فکر کردین یه ایرانی اگه میره خارج تو هر جای دنیا میدونن یه ایرانیه همه ایرانیها از قفس که در میان زیادی بال میزنن بژی کرد و کردستان
ایرانی
|
United States of America
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
2
2
از دیوار سفارت که بالا گرفتن .یکی بلند شده مراسمو خراب کرده از کجا معلوم مزدور ایرانی نبوده.یا عضو فلان نیرو که خارج فعالیت داره
مهدي كرمانشاه
|
United States of America
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
1
4
با تشكر از پريا سنندج-گمنام-rosa
اقليم كرد نشين متعلق به زمان ماد و ساساني بوده وآثاري همچون ميراث جهاني طاق بستان،بيستون بيانگراين مطلب است ضمن اينكه كردها همه يكي هستنديادمان باشد حلبچه كردستان عراق بمباران شيميائي شد چون به رزمنده هاي ايراني كمك رساني كرد،دليل امنيت غرب كشورهم تا به امروز فقط كردها بوده اند و بس ،هركي ميخواد بره تاريخ رو بخونه ؛ شاهان گذشته براي برقراري امنيت ايران دست بدامان كردها بوده اند وگرنه پدران خيلي از اونايي كه به كردها اهانت ميكنند معلوم نبود كيه.. با ليچارگوئي هيچ كس عزت و شرف و دلاوري كرها لكه دار نميشه..زنده باد اقليم كرد نشين ايران و عراق و تركيه.
ayuob
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
5
4
شاید این یک کار برنامه ریزی شده بوده.هرچی باشه اربیل خیلی از تهران قشنگ تره و امن تره دمکراسیشم فوله.تهران امنیت صفره پر از معتاد و فاحشه و ولگرده.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
شراب فروشی و روسپی‌خانه‌های رسمیش هم از تهران بیشتره
علی
|
United States of America
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
6
2
من باید به این دوست ا حمق بگم که ما چیزی به اسم نژادکردی و عراقی عرب نداریم همه اصالیت فارسی دارند وبه موررزمان تغییر زبان دادند عراق زمانی قلمروایران ومردمش فارسی زبان وچیزی به اسم نژاد ترکی نداریم ترکهای اصل چشم بادامی هستد مردم از نژادهای پارسی ورومی هستند
پاسخ ها
مهدي كرمانشاه
| United States of America |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
اولا حرف دهنتو بفهم بچه جون و برو كمي زبان مادريتو ياد بگير، عقل كل اقليم يعني بخش نه نژاد. دوما اصالت ايران زمين در اقلييييم كرد نشين ثابت شدس برو چها تا كتاب بخون لااقل يه چيزي ياد بگيري، ارگ هاولري در اربيل عراق بين 7 تا14 هزار سال تخمين زده شده(بله يه زماني كل اينا ايران بوده)حالا تو از اصالت خودت بگو.؟؟؟؟؟؟؟؟راستي ببخشيد اقليم كرد نشين سوريه از قلم افتاده بود كه بدينوسيله اصلاح ميگردد.
اهورا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۲
1
10
سلام لطفابه هیچ قومی توهین نکنید همه جاخوب وبدداره ولی کردها وبختیاریها ایرانی اصیلن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
11
4
واقعاواستون متاسفم که به جون هم افتادین.قابل توجه کسایی که از کردای عراق حمایت میکنید اگه سنگشونوبه سینه میزنید یلابرید پیش عراقیا.توایران جایی واسه شمانیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
ناشناس نامحترم ، کشور کوردستان به چهار پارچه تقسیم شد بین ایزان و ترکیه و عراق و سوریه.این شما هستید که وارد خاک ما کوردستان شده اید .خودتون برید بیرون بی همه چیزها.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
نام کوردستان که نه، کردستان از زمان سلطان سنجر سلجوقی پدید آمد. خود نام کرد از واژه « گرد » بمعنی پهلوان است و اشاره به فرار کاوه آهنگر اصفهانی و افرادش به کوه‌ها برای فرار از آژدی‌دهاک داره.

حالا این وسط یک عده برای خودشون نژاد و کشور و تاریخ و ... می‌سازند، خوش باشید
اقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۸
5
4
اگه کردهاخوبن پس کومله چىچىه؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
نماد تمدن ، فرهنگ برتر
مهدي كرمانشاه
|
United States of America
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
7
چرا جوابي رو كه دريافت كردين منتشر نكردين؟؟؟؟؟؟؟ معلوم شد خود شما و اطرافيانت داري به كردها توهين ميكني؛ پس جمع كنين اين بساط.....l
ناری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
9
5
اول بگم من خودم تهران زندگی میکنمو فارسمو سنگ هیچ شهر و نژادیو به سینم نمیکوبم.فقط موندم. چرا افتادین وسط برای کُردای عراق و سوریه و ... با مردم خودتون بحث میکنید؟ واقعا که براتون متاسفم. کُردای ایران از با معرفت ترین و بهترین مردمان ایرانن. بعدم فقط کُردا اینجوری نیستن. هــــــــــــــــــــــمه مردم ایران خون گرمو با معرفتن. ولـــــی کُردای عراق و ... همون عوضیایی عراقی هستن که جون هزار تا زن بچه پیر و جوون رو گرفتن. بی شک هر کسی تو خونوادش یه مجروح یا شهید به خاطر این ملخ خورا داره. پس لطفا سنگ اجنبی رو به سینتون نکوبید. مهم ایــنه که ما ایــــرانی هستیم. کرد و ترک و فارس و شمالی و جنوبی و بلوچی و....نداریم. واقعا تاسف خوردم که کُرد های ایرانمون به خاطر کُرد های عوضی عراق با مردم کشورش داره بحث میکنه. زشته واقعا
مهسا
|
United States of America
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
1
11
در ضمن به دوستان عزيز بي اطلاع عرض ميكنم كه كرد عراق نداريم و كردها به خاطر همديگر ميجنگند نه چيز ديگه. كردها عراقي عوضي نيستن بلكه كردها خودشون داغدار شهداي حلبچه هستن. عامل جنگ ايران و عراق هم تمام عربها نبودن عاملش صدام بود كه به زور جوانهاي كشورش رو راهي جنگ كرد نميگم همشون ولي عده اي از عراقي ها هم ناخواسته داغدار جوانهاشون شدن. سوءاستفاده صدام از نبود رفتن شاه ايران مسبب اين مصيبت شد.
مهسا
|
United States of America
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
2
6
در نهايت تاسف ميخورم براي افرادي كه بدون اطلاع به اين قوم شريف و با غيرت توهين ميكنن و از غيرت كردها سوءاستفاده ميكنن. كرد هر كشوري كه باشه كرده و مايه افتخار ايرانه كه زماني تمام كردستان رو تو قلب خودش داشته.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
3
11
ما ایرانی هستیم
ایرانی یعنی کرد
من در شمال ایران
من یک کرد شمال ایران هستم
من متاسفم که در این نظر ها می بینم
به هم اهانت میشه
ما همه یکی هستیم
کرد کرد است ایرانی و عراقی و ترکی ندارد
هم از همیم
به هم احترام بگذاریم
دشمنان ما کسانی دیگر هستند
هزاران سال در کنار هم هستیم و برادران هم
زندباد ایرانی - زنده باد کرد - زنده باد همه اقوام ایرانی کرد وترک و پارس و بلوچ و ترکمن و عرب و شمال و جنوب
ما در کنار هم ایرانی هستیم
و بقیه انسانها برادران ما
بیایید دشمنی نکنیم
نقی
|
Germany
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
2
3
این پینیکیو چوبی رفت آدم شد ولی این ک ... ا آدم بشو نیستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
3
4
وحشيگري از علائم ذاتي عراقي ها است همانطور كه الان خودشون دارن خودشونو سر ميبرن بوسيله داعش، مرگ بر وحشي و وحشيگري. به اميد نابوديه تمام عربزبانان
شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
2
4
نمیدونم مردم ایران چرا هی دنبال شایعه پراکنی هستند
کوردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۸
3
9
اربیل چیه اسم این شهر اربیل نیست بلکه هولیر ه (hawler) راجع به اون بی شرف هایی که به ملتم (کورد‏)‏ توهین کردند : من از کورد بودنم و میهنم کوردستان یعنی وطن پارچه پارچه شده ام دست بر نخواهم داشت ، شما ایرانی ها و ترکیه ای ها و سوریه ای ها و عراقی ها خیلی وقته دارید به ما ها ظلم می کنید . بهتره بهت بگم که مواظب حرف زدنتون باشید .مگه سرتون به تنتون زیادی کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
الآن دستت توی دماغته داری تایپ و تهدید می‌کنی؟
parisa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
4
5
من کرد نیستم بلکه فارسم اما همسرم کرده .خجالت بکشید به کرد ها توهین نکنید . ایران از همین قوم شکل گرفته .همین کردها خیلی وقتها ایران رو از شر دشمنان نجات دادن .واقعا که بی لیاقتین .
پاسخ ها
mahsa
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
دمت گرم واقعا
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
0
2
سلام..دوستان چرا به جان هم افتادید!! اولا وقتی نمیدانیدوحضور نداشتید نظر ندهید.این حرکات یک توطئه است که میخواهند کرد واجم و گیلک وترک را به جان هم بندازند، شمایئ که در این چتها به انسانها ی دیگر بی احترامی میکنید چه سودی از این بازی سیاست برده اید.چیزی جز جنگ روانی نصیبتان نمیشود.پس ما کشورهای همسآیه باید حرمت هم را نگه داریم تا از جنگ روحی بین ما و اربیل یا حتی ترکیه سواستفاده نکنند.اینها همه توطئه ست.چرا باور میکنید!! با همتون هستم چه شما هموطن عزیز چه شما همسایه ی کشورم کردهای عزیز به خدا خجالت آوره...سود بلیط و کنسرت و عشق و حالش رو یکی دیگه کرده ..دعواشو شما میکنید.؟دیگه بسه زشته از شخصیتهایتان خجالت بکشید..من زنی هستم اهل تهران بزرگ شده شیراز .اگردوست دارید به حرفهایم توجه کنید .کوچک همه شما هستم.
کوردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
3
3
ما کوردها عراقی یا ایرانی یا سوریه ای یا ترکیه ای نیستیم ما کوردستانی هستیم این شما پست فطرت ها بودید که میهن مان را به ۴ پارچه تقسیم کردید . دهن تون رو ببندید و دیگه به ملت ۴۰میلیون نفری کورد توهین نکنید بی همه چیزهای بی مصرف. استان های کردستان ، ایلام ، کرمانشاه ، مهاباد (دیگر به استان مهاباد نگید آذربایجان غربی‏)‏، هگمتانه (یعنی همدان و نیمی از زنجان‏)‏، لرستان = یک چهارم از خاک متصرف شده ی مان : کوردستان
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
در جنگ چالدران ۲۵ طایفه‌ی کرد به ایران خیانت کردند و به عثمانی (بخاطر تعصب مذهبی) کمک کردند و این بخش به ۲ قسمت ایران- عثمانی تقسیم شد. عثمانی در جنگ جهانی اول از هم پاشید و ۳ کشور از یک قسمت درست شدند.
پس بجای این همه دهن پارگی کتاب بخون ۳۰۰سال گذشته زیاد دور نیست. سرانجام خیانت به وطن
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
2
2
ای بابا ای بابا حالا گذشت رفت دیگه
darya lotfi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
0
3
دوستان عزیز من نه کردم نه فارسم من یک ترکم چرا باهم به این طرز صحبت میکنین چرا به همدیگر توهین میکنین همه اقوام محترمن .ما اخبار زیادی از کنسرتهای خواننده های مختلف در دنیا شنیدهایم که بی نظمی به وجود امده ولی هیچ کدام را به اندازه شماها بزرگ نکرده اند .نمونه های از این بی نظمیها در همین کشور همسایه ترکیه چقدر رخ میدهد چقدر در کنسرت هاشون دعوا میشه ولی به اندازه شما ها بزرگش نمیکنن.وگردن هیچ قوم وقبیله ای نمی اندازن.در ضمن کردها انسانهای باغیرت واصیل وشریفی هستن چه در ایران باشن وچه درعراق وسوریه ویا ترکیه.وما حق نداریم نه به انها ونه به هیچ قوم وقبیله ای توهین کنیم .ودر ضمن ماها مسلمان هستیم وهرکسی هر مطلبی که مینویسد نشان از شخصیتش میباشد وامیدوارم در هر جا وهر کشوری زندگی میکنیم زیر یک پرچم صلح با احترام زندگی کنیم وکسی را ازار ندهیم چه با حرفهایمان چه با اعمالمان.
كامران
|
Germany
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
3
1
اينا بايد ايران ميامدن ايران ازشون هم استقبال ميكرديم . چرا عراق ؟
حاجی مارمولک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
1
1
دم بچه های جاده ساوه با هر نوع قومیتی که هستن گرم و محشور باد .مخلص همتون علی الخصوص بچه های ساوه
abed
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
0
1
داعش كردستان راتصرف ميكنه بعددخترانشون اگه اون نامردا بزارن دست ماست همانند زمان صدام
جنگاور کورد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
5
5
شماها اگه ناموس براتون مهم بود مادر و خواهرتون رو نمی فرستادید پیش منصور و ابی که ......شون ره قر بدن . حالا میایید از غیرت واسه ما حرف می زنید. آهای ای اون بی همه چیزی که به دخترهای کورد‏(ناموس ما‏)‏ توهین می کنی و دلت رو به داعشی ها خوش کردی ، اگه ترسو نیستی و پشت کامپیوترت قایم نشدی می تونم یه قرار ملاقات ترتیب بدم با هر اسلحه ای که دلت خواست می تونی با من بجنگی (قمه، کلت ، ژ۳، آرپی جی ...‏)‏ ولی مطمئن باش با همین دستام سرت رو از تنت جدا می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
گنده تر از تو را همین دیروز تو سنندج اعدام کردیم تو که پشت کامپیوتر نشستی و هارت و پورت میکنی.
پند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
1
2
بی فرهنگ کسیه که در باره دیگران قضاوت میکنه که این کار فقط خاص خداوند است
علی کرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
3
2
اگه کرد نبود الان ایرانی هم نبود ک اینطور بتونن کردا ک نماد غیرت ایرانن رو در این حد تحقیر کنن.
مادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
4
1
من با کردها هیچ دشمنی ندارم همه ما ایرانی هستیم بجز یک مورد در مورد زنانشان ...خودتان شاید متوجه شده باشید
جنگاور کورد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
8
2
آهای بی مصرف یابو منظورت چیه که گفتی ‏ شماها اگه ناموس براتون مهم بود مادر و خواهرتون رو نمی فرستادید پیش منصور و ابی که ......شون رو قر بدن . حالا میایید از غیرت واسه ما حرف می زنید. باز هم میگم که آهای ای اون بی همه چیزی که به دخترهای کورد‏(ناموس ما‏)‏ توهین می کنی ، اگه ترسو نیستی و پشت کامپیوترت قایم نشدی می تونم ی قرار ملاقات ترتیب بدم با هر اسلحه ای که دلت خواست می تونی با من بجنگی (قمه، کلت ، ژ۳، آرپی جی ...‏)‏ ولی مطمئن باش با همین دستام سرت رو از تنت جدا می کنم
زودباور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
1
5
ایرانی هستم واز ته دل میگم خاک بر سر زودباورتون ,احمقها برین معنی کلمه تفرقه رو سرچ کنید!!!
دخت کردستان
|
United States of America
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
3
5
هرکی درموردداعش نوشته وبه دخترای کردتوهین کرده بایدبره کردستان وببینه چه زنای کردوچه مرداشون چه جوری بااون وحشیای اسلامی میجنگن ....یه خورده اگه غیرت داشتین میتونستین حداقل خودتونوازین منجلابی که توسط حکومت اسلامی خودتون به وجوداومده نجات بدین وکنسرتاتونوتوحکومتتون میگرفتین ...ماکرداازهیچی نمیترسیم ومیتونیم ازخودمون دفاع کنیم این شمایین که نمیتونین حقتون روازدولتتتون بگیرین !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
فعلا که شما ۴۰ ساله دارید کوموله و پژاک و زرت و زور میسازید و هیچ ... هم نمیتونید بخورید
صبا یه دختر کرمانشاهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
6
7
خاک عالم تو سر هر کی که به کردا توهین میکنه
نمیدونم از ما چه عقده ای دارید که اینجوری درموردمون حرف میزنید اصلا تلفظ کلمه کورد برا شما فارسا خیلی سنگینه چون تو دهنتون نمیچرخه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
چون یاد ... می‌افتیم و چندشمون میشه.
ونداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۶
2
4
این چرندیاتو باور نکنید بابا جو سازیه همش
نسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
5
3
اگه حمله هايي كه به كوباني شده بود به ايران مي شد مرد اي ايرام خودشون رو پشت غيرن زنان كرد قايم مي كردن آره جونم ما همچين نژادي هستيم هر موقع هم ازتون نظر خواستين بياد پارس كنيد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
خوبه قاسم سلیمانی کرمانی به دادتون رسید وگرنه الآن در جهاد نکاح بودی
سعید عرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۹
4
4
در ابتدا بگم من کرد نیستم ولی به شجاعت برادران کرد آفرین میگم کردهایی که همیشه با چهار کشور در حال جنگ بودند و ذلت را قبول نکردند و هرکس به کردها توهین کند غلام یکی از این چهار کشور است و به برادران فارس زبان بگم که شما یدون کرد هیچی نیستید
aras
|
Finland
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
5
3
وای به حال ایران وایرانی داریم به خاطر یک شایعه به ملیت واقوام خودمون توهین میکنیم درودبرشرف کردها یادمان باشد مرزاصلی ایران رو همین کردها که بهشون توهین میکنید بستند وگرنه الان ناموس ماهم دست داعش بود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
ناموس شما رو نمیدونم. ولی انقدر میدونم که قاسم سلیمانی کرمانی سوریه و عراق رو نجات داد چه برسه به ایران با این همه مدافع حرم.
....
نشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۱
5
4
باید کردها قدر ایران رو بدانند و هر کجا ایرونی دیدن باید بهشون احترام کنند چون اگه ایرانی نبود کردها الان در دستهای گروه داعش بودن موقع جنگ همه در حال جنگیدن بود کردها هم دنبال کمک به عراقی ها بود تا چند تومانی جمع کنند
مهدي تالاري از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
0
3
سلام ،متاسفم از اينكه خودمون به خودمون توهين ميكنيم ،يادتان باشد خيليها از بيرون بهمون ميخندن ،خجالت بكشيد ،بابا ما ايراني هستيم...
مهدي تالاري از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۹
0
3
سلام ،متاسفم از اينكه خودمون به خودمون توهين ميكنيم ،يادتان باشد خيليها از بيرون بهمون ميخندن ،خجالت بكشيد ،بابا ما ايراني هستيم...
علی از شهرری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۳
0
5
دو سال از عمرمو تو کردستان جنگیدم و عید هم پیش کردها بودم.واقعا لذت بردم از داشتن همچین هموطنهایی.
تحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
1
3
دروغه کنسرت بدون هیچ مشکلی برگزار شد ٬دوستام بودند خیلی هم تعریف کردند
امین کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۷
1
3
سلام تورو خدا این حرفا چیه مگه ما همه ادم نیستیم مهم انسانیته نه لهجه و لباس پوشان و.... من خودم کورد هستم ما همه بنده خدا هستیم چه عرب های عزیز و فارس و کورد و ترک وبلو و...... میدونین همه اختلاف از چی هست از طرز تفکر ماست که خودمونو برتر از دیگران میدونیم ما باید تلاش کنیم انسانیتو کامل کنیم نه دارای و... بعض جملات هست که نمیخوام بگم چون پیگرد داره پس همه باهم برادر و خواهریم ممنون از همه انسانهایی که حرفای من خوندن مر30
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
به نظرم نصف کسانی که اینجا لجن پراکنی میکنن پانترکیست هستند
مسلم ازایلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
1
سلام درایران به استاد شجریان مجوزبرگذاری کنسرت داده نشد در حالی که درکردستان عراق باعزت واحترام ازایشان که یک گنجینه فرهنگ ایرانیست استقبال شد بطوریکه برای دستبوسی واستقبال از استاد که فیلمش در فضای مجازی هست رقابت بود کردها بی فرهنگ نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
لچریان به اسلام اهانت کرد. همین قدر که زنده هست و خدا با سرطان ازش تقاص میگیره باید خدا رو شکر کنه.
خبات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
2
0
اگه خیلی دلسوز اونا هستین چرا نمیزارید تو ایران کنسرت بدن - بدونید که غلطی کردن چون کورد بی دلیل کاری نمیکنه فکر کردن مثل خودشون بی غیرت تشریف دارن
manaf
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
1
0
خواننده ها غلط کردن رفتن کردستان مگه اونجا نسبتی با کردا داشتن که رفتن اونجا اونها فقط دنبال اpoulandفقط دنبال دوما کردا بیشتر ازاین متوجه نمیشند نمونه اش هتل تارای مهاباد نفهمیدوندیده آتیشش زدند چون جنsشون اینطوریه دست خودشون نیست افرادی وحشی وخرابکارند
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
در حدی نیستی بخای با خاک زیر کفش کردا مقایسه بشی حالا چه برسه بخای راجبشون نظر بدی
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
3
4
این کردا تقصیر خودشون نیست انقد عقده این چون تا ب حال ی کشور مستقل یا ی شاه کرد تداشتن عقده هاشونو ازطریق دعوا و کتک کاری تخلیه میکنن واقعا که
ماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
2
3
بایدبه عرض این بدبختاوحسودایی که کامنت گذاشتن برسونم که ملت کرد همواره سربلندوبافرهنگ بوده وهمواره مردان وزنان غیورومشهورازلحاظ تحصیلات داشته که هنوزم اسم خیلیاشون بااینکه دراین کره ی خاکی نیستنددرجهان میدرخشه وهوزم مردم ودیپلماسی های مشهورفرانسه از فرهنگ وشجاعیت مردم کردستان دفاع میکنند
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
1
متأسفانه طبق معمول همیشگی این کامنت ها و این جور اتفاقها کامنت ها به دو دسته تقسیم می شوند. عده ای که خیال می کنند کنسرت رفتن و رقصیدن یعنی سواد و فرهنگ و تمدن و فحش دادن به آباء و اجداد خودشان و فرهنگ سرزمینشان یعنی حد اعلای نو اندیشی و عده ای دیگر که این وسط از آب گل آلود ماهی بگیرند و یک فحش به این طرف بدهند و یک فحش به طرف دیگر. دیگرانی هم هستند اما قلیل که صدایشان در میان این دیوانگی دست جمعی گم است. این اولین باری نیست که در سراسر جهان کنسرتی به هم می خورد. از گروههای بزرگ و مشهور غربی در غرب گرفته تا خوانندگان و هندمندان پاپ ساکن ایران که قصد برگراری کنسرت در آمریکا و کانادا را داشته اند. به هر حال حمله به سالن و تماشاچیان پذیرفته نیست اما عصبانیت و عصبیت چه از طرف ایرانی ها و کردها از آن هم بدتر است. هیچکدام تافته جدا بافته نیست و هیچکدام هم عقب مانده و مرتجع نیست. اگر دوستی و برادری و محبتی هست آن را قوام دهید اگر هم کسی تخم کینه و دشمنی کاشته با این کامنت های بچه گانه و عصبی آن را آبیاری نکنید. خدا شاهده من 32روز در سوریه جنگیدم8نفر از دوستام 4تا شون شهید شدن واسه دفاع از انسانیت واسه اینکه اونجا هم بخاطر همین بحثهای قومی و قبیله ای مردم شهر از هم جدا شده بودند و به راحتی تسلیم داعش شدند من مرد سنی رو دیدم که از ترس اینکه دختر جوانش به جهادنکح توسط داعش درنیاد صورتش رو با زغال سوزانده بود نزارین تخم نفاق بین شما ریشه کنه که ریشه ی هممون چه کرد چه فارس و چه عرب رو خشک میکنه من تو اون 8 روز در کنار 2 تن از هموطنان کرمانشاهی جنگیدم و مثل برادر بودیم و هنوز هم با هم در ارتباطیم
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
3
دستشون دردنکنه که کتکشون زدند
کاوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۳
2
3
یه مطلبی رو باید به کسانی که به کوردها توهین میکنن بگم، اگه همین کوردها نبودن که الآن شما فارس ها فارس نبودید، اگه کوردها از شما بی غیرت ها دفاع نمیکردن الآن شما هم احتمالا عرب یا... بودید
کوردا واسه خاک و ناموس جون میدن، ولی متاسفانه چهار تا آدم بی عقل مثل شما کوردها رو متهم به بی فرهنگی میکنید،
اگه از نظر شما بی غیرتی یعنی بافرهنگی، من ترجیح میدم بی فرهنگ باشم، شما فکر کردید خاک کوردستان مثل آنتالیاست که هر غلطی بخواین بکنید؟ نه عزیز اونجا غیرت حرف اول رو میزنه، بعدشم شما لازم نیست دیگه به اربیل سفر کنید، چون هربار که شما فارسها میرید اونجا، یه گندی میزنید، شما لطفا" برید یه فکری واسه فرهنگ سازی توی تهران و اصفهان و مشهد و... بکنید که خیلی اوضاشون خرابه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
اولا بی‌غیرت جد و آبایت هست که در سلیمانیه دارید قوادی می‌کنید.
ثانیا بی‌غیرتی‌هایی که شما نسبت به ایران نشون دادید و خیانت کردید از جنگ چالدران تا حالا معلومه
ثالثا ... دادن شاید ولی جون بعید میدونم. نمونه‌ی ناموس‌پرستی شما در آمار خودسوزی در کردستانه
انقدر هم واژه‌ی فارس رو توی دهن ... نیار پشت‌کوهی...

اصفهان و مشهد و تهران هرچی باشه مکان سربریدن و خودسوزی زنها نیست. مثل اربیل و سلیمانیه روسپیخانه‌ی رسمی نداره.

صاحب سایت غیرت داشته باش و چاپ کن همینجور که نظر این گاوه رو گذاشتی
جعفر فراهانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۰
2
1
هر بچه ای میفهمه این وحشی بازی ها از تهران خط دهی میشه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
2
سلام
تو رو خدا ببین با ی فیلم ساختگی چجوری اقلیت های ایرانی و به جون هم میندازن. واقعا تاسف داره- ما هممون ایرانی هستیم کورد و فارس و ترک و لر معنی نداره- من خودم شمالی هستم ولی داشتم و دارم دوستهای کوردی ک خیلی با معرفتند- اگه کورد سینشو تو مرز ایران سپر نکنه حال ما پایتخت نشینها و شمالی ها که این نیست- پس بهتره به هم احترام بذاریم
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
1
4
من خودم کردم دوستان و خاک پای همه شما ولی این فیلم ساختگیه.
کرد مهمان نوازه نه دیوانه.
مصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
4
2
کرد
اگه غیرت داش جلو داعشو میگرفت ونمیذاشت به ناموسش
دست درازی بشه.برین دعا به جون سرد ایرانی کنید که بهتون کمک کردوگرنه داعشیها تاحالا زن هاتونو برده بودن مردهاهم کشته بودن
مصی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
5
4
از کوردها بیشتر نمیشه انتظار داشت. اگه مردیت جلو داعشو بگیرین
Nasim bahari
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
3
همه ی کامنتارو یک به یک خوندم
فقط متاسفم که بیخودوبی جهت به جان هم افتادیم
برای چی به هم توهین میکنیم
چون من ترکم شما فارس
اون یکی کرد ودیگری عرب
چرا یادمون نیست که هممون انسانیم وقبل از هرچیز وهرکار باید رفتاروفکر ومنشمون انسانی باشه
تا مدتی پیش به خاطر حرفایی که از کردا شنیده بودم شخصا از کردا هراس داشتم اما خیلی اتفاقی با چندنفرکرد اشناشدم الان چندساله با دوستان کرد زبانمون در بانه سنندج وکرمانشاه رفت وامد خانوادگی داریم
برخلاف شنیده هامون مردم کردزبان انسانهای بسیار بافرهنگ وخوبی هستند
لطفا قبل از نوشتن هر نظری خوب فکر کنیم تا اب به اسیاب دشمن نریزیم
هدف اصلی دشمن تفرقه انداختن بین ماست دشمن خوب فهمیده که تفرقه بیندازوحکومت کن یعنی چه اما متاسفانه مامنتظریم تا از نژادوقومیتی که داریم حرفی بشنویمودیگران روبی فرهنگ وبی ناموس بخوانیم
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
1
فرقی نداره کی بوده،،ولی کارش خوب بود،،عراقی که در حال جنگه ،،،،،
علی تبریزی
|
Germany
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
0
2
کاریخوبی کردن اونجا چه غلطی میکردن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
1
2
دوستان عزیز ، برادران من دانشجوی دکترا در دانشگاه تهران رشته باستانشناسی و تاریخ هستم ،متاسفانه نظرات شما را شنیدم واگر دنبال واقعیت هستید بدانید که اولا کردها بی فرهنگ نیستن و به گواهی اسناد و تاریخ نوشته هرودوت یونانی که پدر تاریخ میباشد و به گواه نظرات خودی و بیگانه کردها اولین نشانه فرهنگ و تمدن ایرانزمین و اولین حکومت شاهی را در ایران بنیاد نهادن یعنی پادشاهی مانناها و بعد از آن مادها و کلمه ایران و آریاییها کلمات کردی و مادی هستن یعنی ایراییها و فارسها بخشی از کردها هستن ومتاسفانه باید بگویم الفبای فارسی نیز بخشی از الفبای بزرگ ، توانمند ، پر از واژه و ثروتمند کردی است که الفبای عربی نیز با آن همه بی نیازی در مقابل زبان کردی کم میاورد و حرفی برای بعضی از هجاها و حرفهای کردی ندارد .
یه بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۷
1
0
عزیزان یه چیزی میگم مرد میخواد جواب بده اگه کسی از مهران رفته کربلا میدونه مهرانی ها کردن مهمان نوازی و با فرهنگی مهرانی هارو کی میتونه با مشهدی فارس مقایسه اگه میتونید بگیدما کرد هستیم حالا ما فرهنگ داریم یا مردم تهران مشهد اصفحان که میخان ادم رو لخت کنن
میترا الادینی
|
United States of America
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
1
1
من خودم بختیاری هستم، کردها بسیار مردم شریف و ماهی هستن، هر کس هم توهین می کنه به خودش برمیگرده، کردها مردم بااصالت شجاع و ریشه دار و مهربان هستن.
میترا الادینی
|
United States of America
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
1
3
من خودم بختیاری هستم، کردها بسیار مردم شریف و ماهی هستن، هر کس هم توهین می کنه به خودش برمیگرده، کردها مردم بااصالت شجاع و ریشه دار و مهربان هستن.
روژگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
1
من کرد هستم و مطمن هستم کورده ها ضعیف کشی نمیکنن. اگر هم ایجور چیزی بوده یا ساختگی بوده یا جریان حادی داشته
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
1
2
مگر همه یه خدا بیشتر دارن بی فرهنگ ها
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۰
3
3
چرت نگید منصور کسی نیست کتک بخوره ولی دشمن و حسود زیاد داره از قبیل شما...
محمد انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
1
3
سلام دوستان من کرد نیستم فارس زبانم اما تا آنجا که با اعراب وکردها کار کردم کردهای ایران وعراق همه زبان فارسی بلدند وبسیار مردمی باشعور وبافرهنگ هستند. اونهایی که به اسم کرد اطراف تهران هر جنایتی میکنند رو نبینید اونها شاید اهل اطراف کردستان بودند ولهجه کردی هم داشته باشند کردها ناموس پرست وبا غیرت ترین قوم آریایی وایرانی هستند کردها پرچمدار تعصبند ومردانگی لطف کنید بخاطر چندتا وطن فروش خائن به همدیگر اهانت نکنید اگه مشکلی واسه مرزهای ما بیفته اولین کسانی که حامی مرز هستند همین قومند نه آقای منصور وابی هروئینی
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
2
باباجون به همدیگه توهین نکنیداینا نقشه است نقشه اروپاوآمریکاواسراییله میخوان کردوفارسو وترک وعرب را به جان هم بندازن یه کم دقت کنیدزودازکوره خارج نشویدهمه اقوام چه کردغارس ترک لر عرب همه عزیزندبخدااینادارن ازاین توهینهایی که به همدیگه میکنیدخوشحال میشندقدری صبورباشیدمخلص همه عزیزان وهمه اقوام ایرانی
پاسخ ها
مثبت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
نفیفهم چرا هر چی شایعه میندازین گردن آمریکا منطقی فکر کن منفی نباش
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
3
3
خیانت کار تر از کرد ندیدم اینها توی هر کشوری که هستند کارشون وطن فروشی وخیانته توی دوران جنگ چقدر جوانهای ما را این وطن فروشهای کثیف شهید کردند خدا قوت بده به سپاه ایران که اینها را سر جاشون نشوند
پاسخ ها
کرد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
این نوع طرز حرف زدنت نشونه ادب و شعور تو ست ما ظلم کردیم یا شما الانم هزاران جوان کرد کشتید ما کثیفیم یا تو ما از حقمون دفاع کردیم ما یه کشور خو اسیم چرا تو کشور داری ما نداشته باشم اینم بدون اگه کرد ها نبودن الان داعش ایران بود یکی باید توروسر جا نشوند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
چرت نگو خورد جان
داعش رو که قاسم سلیمانی و مدافعین حرم از سر شما دور کردند
نور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
1
سلام.....
مردم رفتن کره ماه دارن برج میسازن اونوقت ما نشستیم داریم کرد و لر و... ازهم جدا میکنیم.... بس کنید... بخدا کرد و لر و ترکو پارس و... هیچ فرقی ندارن... همه ادمیم.... کرد باشی یا لر چه ترک باشی چه فارس مهم اینه که ایرانی هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
1
2
کرد ها مظهر آرمان های بزرگ و همینطور مقاومتدر برابر استبداد هستند .مثلا به هنگام حمله مغول ها به ایران تمامی فرماندهان مملکت وشاهان فرار کردند .اما ملت کرد تاآخرین نفس هم درمقابل این استبداد وهم در مقابل استبداد شاهنشاهی نیز ایستاد پس باید تهمت بی جا وشایعه و ننگ بر این ملت نگذاریم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
شعر نگو.
مغولها هرکسی که مقاومت کرد نابود کردند مثل مردم نیشابور و اسماعیلیان رو.
ولی والی فارس بهشون رشوه داد و به شیراز نرفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
3
من نمی دونم چرا بعضی ها اینقدر در فضای مجازی گستاخ میشند همه ماها انسان هستی. عرب و عجم کرد و ترک نداره م
سنندج
|
United States of America
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
2
اینها.به.فکرایران.نیستند
جمشید
|
United States of America
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
3
2
من خودم کرد هستم باید اعتراف کنم ما کردها کمی از جامعه متمدن عقبیم
یک انسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
1
درود به همه دوستان گلم یه خواهشی دارم تو رو خدا تا زمانی چیزی رو با سند نمیدونیین انقد متعصبانه تخریبش نکنیین همه اقوام ایرانی عزیزن کرد و لر و ترک نداره و اینکه با کمی مطالعه مشخصه که در مقطعی از زمان همین کردها نجات بخش نجات ایرانی بودن در ابتدا باید بگم این تصاویر کذب هستش کما اینکه اگه صحتم داشته باشه رفتار چند نفر نشان دهنده ی فرهنگ یک جمعیت زیاد نیست خواهش می کنم به زمان کورش برگردین ببینید ما کی بودیم والان داریم چکار می کنیم
یه بابایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
4
به نظر من فقط کرد های ایران رو عشقه و بس
فک نکنید من کردم نه داداش ما تررررررررررررررررررررررررک هستیم ولی افتخار می کنیم هم وطن کرد داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
3
1
این کردها دست از تعصب بی مورد بردارند و گرنه طعمه عربها و تر کها و ایرانی میشوند چند سال دنبا استقلال هستید حالا دولت مرکزی عراق قوی که شد شددا تنبیه میشوید
kurd boy
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
2
2
با عرض سلام خدمت عزيزان
در وهله ي اول اونايي كه اسم كردا رو ميارن و شماهايي كه تو مركز كشور نشستيد و حالشو ميبريد اگه كردا نبودن كه شما الان بايد سماق ميمكيدي و معلوم نبود چي به روزتون ميومد من هنوزم ميگم عرب و عجم ولي يه گزينه اضافه كردم اونم كرد كه با ٢٧١٦ سال تاريخ با تمدن و فرهنگ ميتونه جواب گوي همه باشه زماني كه جنگ بود شما به تو لونه موشاي خودتون قايم شديد و مردم ما كشته و مجروح شدن ولي شما رفتيد زير نظر سازمان بنياد شهيد و جانبازان ... ما قطب اصلي مقاومت و اقتصاد ايرانو سرپا نگه داشتيم همونجوري كه نگه داشتيم همونوريم ميتونيم ولش كنيم به حال خودش پس بفهميد كه چي ميگيد بفهميد كه يه كرد مساوي با ١٠٠ نفر از شما ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
مقاومت اقتصادی با قاچاق کالا
کشته و زخمی شدن بخاطر فعالیت در گروه کوموله و دمکرات
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
عموجون کم آوردی
چیکار به کردها داری؟
من همه چیم ازین کردهاس درامدم هم داره از طریق محصولات اینها در میاد چیکارداری؟ اصلا خاصیت تو چیه!
ايمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
1
2
اگر كردها كه اينقدر مدعي غيرت هستند راست ميگفتند ، نبايد اجازه ميدادند داعش در موصل حكومت تشكيل بدهد. پس يا خودشان از تيره داعشي ها هستند و يا بي غيرتند كه نسليم داعش شده اند.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
1
درود میخواستم بگم دوستان عزیز وقتی ما نتونیم تو کشور خودمون آزادی داشته باشیم چرا باید بزاریم تقصیردیگران.همه عزیزن چه کرد. فارس. گیلک ترک و.غیره مهم اینکه فرهنگ سازی بشه فرهنگی که پاسخ قاطع بده درمورد کسانی که ایران رووبی ارزش کردن درجهان نه تنها در خاورمیانه.ایران باید الان اولین کشور متمدن دنیا میبوود ولی متاسفانه فرهنگ اصیل ایرانی رووبه فراموشیه.
کرد عین غیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۹
1
0
آخه ایمان جان کردها چرا بایدبیان در آزادی موصل شرکت کنند چون تمام شهرهایی که الان داعش گرفته در اختیار همن پیمان های هم مسلک شما بود(بغداد)به اونها هیچ ربطی نداره که چه بلایی سر موصل وتکریت والرمادی وفلوجه میاد بعدش اونها فقط کرکوک رو میخواستند که انو گرفتند.نامه تمام
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰
0
0
آقای ایمان شما که فکر می کنی مردم موصول کر. هستند بنظرم نظر ندید بهتره اسکل مردم موصل از همه اقلیتی اند که اکثرا مسیحی اند بعدشم اگه همین کرد ها نبودند ... مردم عراق بودند
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
کاری به این مباحث احمقانه نژاد پرستی ندارم. چرا باید خواننده ی مملکت آواره ی دبی و ترکیه و عراق باشه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
خواننده‌های هرکشوری در هرکشوری ممکنه کنسرت بدهند مثل شکیرا در دوبی. این اسمش توسعه طرفدارانه نه آوارگی
پوریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
1
به مردم چرا دروغ میگین من خودم اونجا بودم هم تو پارک شاندر برگزار شد هم تو وی ای پی و هم تو یه جا دیگه هیچ اتفاقی نیفتاد فقط تو روز اول تو پارک شاندر صدای تیر اندازی اومد
فراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
مرگ بر ضد کرد زنده باد کرده ستان زنده باد فرهنگ زنده باد تمدن مرگ بر تحجر مرگ بر بی فرهنگی
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
0
4
دوستان،
یکپارچگی کشورمون در خطره. درک میکنید؟
لطفا از فرقه گرایی، قومیت گرایی و تعصب دست بردارید.
اینها در مقابل ملیتمون (ایرانی بودنمون) کاملا فاقد اولویت هستند.
بیایید به ایرانی بودنمون بچسبیم و درست کار کنیم و امیدوار باشیم که با سخت کار کردنمون، ایران تا بیست سال دیگه جای خوبی برای زندگی کردن بچه هامون بشه.
بچه اصفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۱
0
0
گنه كرد در بلخ آهنگري
به شوشتر زدند گردن مسگري
میلاد له دیار شاباد
|
France
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
1
سلام بسه دیگه مثلا با این چرتو پرتای الکی میخواین بگین ماها شاخیم یه چیزی میگم ایران همیشه ایران اسلامی میمونه همه نوع قومیت داره مثل دیگر کشورها تاریخ رو بیخیال زمان حال رو بچسبید و برای سربلندی کشورمان ایران همیشه اسلامی تلاش کنیم از نظر من همه قابل احترامن و عزیز ناسلامتی ماها مسلمانیم دنیا به آخر برسه همه به هم نیاز داریم پس بیخیال هرچی هم شده طرف رفته عربستان چیز شده نشانه بی فرهنگی نیست شانس بدش به اون بیشعورا برخورده هرجایی بیشرف داره اینم بدونین ، تمام دنیا متعلق به خداس هرکی هم برای کشور خودش تلاش کنه ، اینم اضافه کنم کردهای ایران ایرانین فقط اما توهین به هیچ قومیتی نکنین همه قومیت ها به اندازه ی خودشون زحمت میکشن هیچ کدامتونم سواد ندارین رفقا اگه داشتین این کامنتای بی منطق و بی اساس رو نمیذاشتین الانم به نام خدا شروع کنین اتحاد و برابری و برادری، اینم زبان کوردی برایل عزیز گشتیمان برایمن و له یه خون پس کاری نکیمن بعدا باعث پشیمانی خومان بود ناو خدای گورا شروع بکن دی معرفت و مردانگی و احترام متقابل و یک، وخدای گورا سپارمدان، حق یاردان
بشر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۴
0
0
دوستان عزیزم ، دست از نژادپرستی و قومیت گرایی بردارید.
بشر داره میره مریخ اونوقت شما سر کرد بودن یا ایرانی بودن دعوا می کنید هزار سال دیگه مرز ها در زمین برداشته می شه و کسی دیگه زبان قومشو حرف نمیزنه هم یک زبان واحد خواهیم داشت.
امروزه قوم معنی نداره پس کرد ، کرد و فارس ، فارس و ترک ، ترک نکنید چون خودتونو بیشتر بر میگردونید به عقب .
با تشکر
ترک واقع گرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
1
2
اگه کردا بی غیرت بودن که نمیفرستادنشون خراسان که از مرز های شرق هم در برابر ترکا دفاع کنن،تیمور تو کتابش نمینوشت من جوانان قوچانی را بسیار بی باک دیدم(چون بهشون پیشنهاد داد که برا اون کار کنن اما قبول نکردن)و وقتی از آنها پرسیدم شما از چه نژادی هستید،گفتند ما کرد هستیم. با اجازه ی استاد کلیم الله توحدی
بژی کرد و کرمانج له هر دری کو هنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
نمیدونم ایرانیها چرا سعی می‌کنند توی کارهای... هم زرنگی کنند که باعث میشند هرکس یاد ناموسش بیافته شروع به پاچه‌گیری از فارس کنه؟

برادر ایرانی، پول کافی بده، فحش برای ما نخر.
عبداالمجید
|
Germany
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
2
0
شما کردها خیلی بی فرهنگ هستین اگه تشریف بیارین دبی اصلا این کارا نمیکنن یعنی چه.دوتا خواننده اومدن برنامه اجرا کنن نباید این کارارو کرد.بی فرهنگا
کرد واقع بین
|
United States of America
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
2
0
شما کردها چرا زود جو گیر میشین ....؟ همه بد هستن شماها خوبین ؟ نه بابا؟ همه قبایل رو زیر خاک بردین خودتونو بهتر میدونین ؟ توی دنیا قبایل کرد خیلی کمتر از قبایل فارس و ترک هستش پس زیاد حرف نزنین
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
1
1
ببینید این آقایون یا خانم ها که بطور ناشناس بحث میکنن فکر میکنم دارند با احساسات شما بازی میکنن ملت کرد چه کرد ایران چه کرد عراق مردمی مهمانواز ومهربان نسبت به مهمان است با توجه به دعوتشون به اربیل بعید بدونم این حرکت برنامه ریزی از سوی دشمنان که خود را حافظ منافع کرد می دانن ولی بالاترین خیانت را به ملت کرد کردن چون به دنبال منافع حزبی می باشند من کرد نیستم برادران کرد عراق وایران مواظب وهوشیار باشین
Hani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
0
0
حالم از این همه حرفای به هم خورد مملکتتونو دارن از همه طرف تهدید می کنند حالا شما دنبال اثبات برتری نژاد وقوم وقبیله اتان هستید ایرانی ایرانی ترک به تنهایی بیکسه فارس به تنهایی بی کسه کرد به تنهایی بیکسه آخه آدمای حسابی چرا اینقدر که از همدیگه طلبکارید از دشمن واقعیتون طلبکار نیستید آمریکا که مهد بی قانونی بود شمال وجنوبش افتادن به جون هم شمالیا پیروز شدن ورفت نه جنوبی از شمال طلبکار شدو کینه به دل گرفت نه شمالی خودشوارباب فرض میکنه افکار پوسیده جاهلی رو دور بریزید تا کی میخواید کینه های شتری پدرا والا واجدغدتونو به دوش بکشید وخنجرتونو برا هم تیز کنید دشمن تا پشت دروازه های شهر رسیده بیدار شید وبه جون هم نیوفتید شیر بچه ایرانی چه کرد باشه چه فارس باشه چه لر چه ترک چه عرب شیره و با فرهنگ و آقا زاده بی فرهنگ ما نیسیم اونیه که داره ناموسمونو به بهونه هنر میبره هرزگی رگ غیرتتونو واسه ناموستون کلفت کنید نه واسه یه کنسرت احمقانه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۱
1
2
( واقعا برای بعضی ازشماها با اون نظرات متعصب ونژادپرستانتون متاسفم,اولا کردها بی فرهنگ نیستن واقعا تنها ملت بافرهنگ واصل ونصب داره خاورمیانه ومنطقه هستن تاریخ دراین زمینه گواه همه چیز هست ولی متاسفانه فارسها واعراب وحشی وترکهای تاتارمغول...) الان خودت به چنتا قوم و نژاد توهین کردی که...بعد دم از نژاد پرستیو فرهنگ میزنی
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
0
2
دوووووووستان بیخیال این چه بحث الکیه که راه انداختید همه کردها خوبن من که دوستشون دارم مخصوصأ دختراش عالین
Vafa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
0
ولي خدايي خيلي بيكارينا!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
چقدر زود ماهیت خوتونو نشون میدید ترک های تاتار مهاجر که حالا حامیان داعش هستن و عرب های همجنس باز رو با کرد ها مقایسه نکنید
ضمنا دوستان عزیزی تذکر دادن که این خبر دروغ است و خبر برهم خوردن کنسرت و تجاوز به دختران کذب محض است اما باز هم مثل کبک سرتون رو کردین توی برف .
بیطرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۱
0
1
یک کلام ختم کلام .هیچ قومی و ملتی بی فرهنگ نیست مگر اینکه به فرهنگ ملتهای دیگه بی احترامی کنه و خودشو برتر از دیگران بدونه همه نزد خدای تبارگ و تعالی به یک اندازه ارزشمند هستیم.پس لطفا هیچ قومی خودشو نسبت به دیگری برتر ندونه چونکه گوته فکری اون شخص و قومو میرسونه شما چه کرد چه ترک چه فارس و بلوچ همه برادر و خواهر هستید به همدیگه بی احترامی نکنید لطفا
ایران
|
United States of America
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
0
0
سلام به تمام ادمهای باشعور با فرهنگ و عقب نیفتاده که در همه جای دنیا ودر تمام قومیتها وجود دارند چرا بعضیها به راحتی از خوشونت صحبت میکنند بنظر شما یک ادم با فرهنگ با شعور میتونه به راحتی در مورد سربریدن یک انسان صحبت بکنه اصلا فکر کردن در موردش خیلی شقاوت میخواد همه در مورد وطنشون تعصب دارن درسته اما نه کورکورانه مگه بیشتر عزیزان کرد اهل سنت نیستن پس چرا در تمام برنامهای ماهواره ای شبکهای کرد که وابسته به گروهای جدایی طلب و...هستند به قول دوستان کرد همین رقصی که به ان افتخار میکنند پخش میشود دختران کرد بدون پوشش اسلامی درحال رقص هستند یعنی هیچ کدام مسلمان نیستند واینقدر داد ناموس میزنند پس اینا چی هستن فاحشه فقط تو تهران هست! مگه همین ایران نبود که در مقابل صدام از کردستان عراق حمایت میکرد{اززمان محمد رضا شاه}در گفتار بی انصاف نباشید
قاضی زاده
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
این آقای نسرین یا اون آقا یا خانوم هیوا آبروی هر چی کرد هست رو بردند با سطح سواد و زبان شون اومدند مثلا دفاع کنند. نژادپرستی تا کجای شما رشد کرده آخه؟ یه سایتی اومده یه مطلب الکی گذاشته فقط برای بالا بردن آمار بازدیدکننده و سئوی خودش اون عکس تلویزیون هم عکس هست نه مدیا پلیر. چقدر ساده اید آخه شماها؟
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۶
0
1
واقعاکه معلومه ازهردوطرف افراطی هستین اون که میخوادسراون وببره اون یکی میخوادبگه توبی فرهنگی و...،واقعاکه جهان سومیم
ناصر
|
United States of America
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۸
1
0
سلام من آذریم فامیله کوردم داریم آنقدر با فرهنگ هستند و هم مهمان نواز من تمام کوردهای دنیا را دوست دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
1
0
یه حرف حسابی برای کسانی که به کورد و زبان کوردی توهین میکنند . یه جستجوی ساده توی اینترنت مشخص میکنه که زبان فارسی لهجه سی و سوم زبان عربیست . برای نمونه کلمات عمه و خاله عربیه و اگر از زبان فارسی این کلمات رو بگیری واقعاً کلمه معادلی ندارند . کلمه ای مانند ملوان کاملاً کوردیه ، چون مله در زبان کوردی یعنی شنا ، ولی یک فارس هیچوقت نمیتواند کلمه ملوان را هجی کند چون ربطی به زبان او ندارد . این حرفا رو نگفتم که خدای ناکرده به فارس زبانی توهین کنم ، ولی خواهشاً از لحاظ فرهنگ و زبان با کوردها گلاویز نشوید ؛ چون هیچگاه به پای آنها نخواهید رسید . کسانی که می گویند فارسی عربی نیست لطف کنند جمله زیر رو به فارسی ترجمه کنند : (ورود افراد متفرقه اکیدا ممنوع)
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
اولا که همه ما اعم از کرد و لر و ترک همه از یک نژادند 2 اینکه اگر کسی فرهنگ داشته باشه به اصل و نصب دیگران توهین نمیکنه 3 اینکه اینا اراجیفی هستش نویسنده اون و مینویسه تا مطلبش خونده بشه 4 ی خورده عقل و شعورم خوب چیزیه والله
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۵
0
0
سلام من شیراز هستم اطراف شیراز هم به شنا میگن مله ریشه زبان کوردی و فارسی یکی هست در کلمات دقت کنید متوجه میشوید زبان فارسی متاسفانه به دلیل یورش اعراب خیلی تغییر کرده اگه فردوسی نبود الان کلا زبان ما عربی شده بود کوردها به دلیل محل زندگی که بیشتر مناطق کوهستان نشین بودن کمتر دستخوش این تغییر و تحول شدن کوردها و لرها از اصیل ترین اقوام ایرانی هستن نقشه ایران قدیم رو ببینید متوجه میشوید که کشور ما چقدر وسیع بوده همه اقوام ایرانی محترم هستن خواهش میکنم به خودمون توهین نکنیم کورد یکی از با اصالت ترین اقوام ایرانی هست خیلی از کلمات کوردی در بین دیگر اقوام ایرانی هم تلفظ میشه ریشه همه یکی هست و اونم زبان اصیل اریایی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
0
0
این همه که بحث کردید فایدش چی بود من کرد هستم ولی به نظرم فراتر از هر چیز ماانسانیم وباید عاقلانه ومودبانه تبادل نظر می کردیدومهم تر اینکه وقتتون روصرف مسایل علمی تر ومهمتر کنید تابه پیشرفت وترقی ای که مدنظر هممونه برسیم
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
0
باسلام اصلا کردای عراق با ایران فرق میکنن کرد ایران نباید خودشو با کرد عراق مقایسه کنه ، کردای عراق واقعا فرق می کنند از اون کمله هاشون که کلی سر جونها رو بریدن ، حالا کردای ما خیلی ردیفن . کلا کنسرت گداشتن تو این کشورهای ناامن جایز نیست یا حق
Harki Behrooz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
0
0
ما کرد ها عالی ترین گروه مردم هستیم و سلام
ارسال نظر
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
اخبار برگزیده
logo